Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Är det STOR skillnad på 550CC HP och 640CC UHP?

Bröstförstoring

SOM RUBRIKEN LYDER:

, Är det STOR skillnad på 550CC HP och 640CC UHP?

:/

10

Sortera efter

citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

vilket märke ska du ha, vad är din bröstbredd?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Mentors UHP, i 640 cc .. och har egen vävnad på ca 250 cc.. bröstbredd vette katten..:/ så jävla lost!! såg en tjej här nyss på forumet med A kupa och 550 cc och resultat blev ju STOOORA bröst, då undrar jag om mina kommer bli öveeeeeeeerdrivet stor med 640 och dessutom uhp

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

mkt beror på hur ens kropp ser ut, för alla kan vi bära upp antal cc olika :D som din vikt och längd spelar även en stor roll. Om du ser på mina bilder, så har jag 800 cc uhp nu.....finns nog ingen som kan se att jag har den mängden i! :D längd slukar cc.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 1.69, lite bredaxlad och smal/kurvig i kroppen...är rädd att jag är för kort för att det ska bli stort och inte mega bomb stort liksom? Vad tror du :/

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

väger 61-62 kg glömdejag säga:)
Gilla
BooBoo

BooBoo

Kvinna ·

Om du går in under fliken "av intresse" och väljer bröstimplantat så kan du välja mentor så får du se vad som skiljer mellan de implantaten på bredd och put :)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Nej gå upp minst 150 de gjorde ja och dom blev bara lite större eller ja lite mer än lite men inte alls så mkt som man kan tro ,gjorde dom igår så får se om dom blir större när dom sjunkit ner men de vill ja att dom ska bli :(
Gilla
BooBoo

BooBoo

Kvinna ·

Sen beror de nog på profil... Jag gick från moderate plus till hp och jag ser en ganska stor skillnad på putet... Nu la jag ju dom framför också... Men jag gick från mentor 375cc till Allergan 485 och jag ser skillnad... Men som sagt kolla tabellen, men man ska iaf gå upp minst 100 cc för att märka någon skillnad
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Ja valde samma märke och profil och dom blev lite större.men gå upp lite ifall att ,dom blir inte så stora som man tror
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Du har 250 i egen då har du ju inte direkt små ,visuellt b kupa eller ?ja la dock i 350 och hade 20-70 i egen vävnad ,(första gången fick ja 20 i vatten test och andra 70 ,så troligtvis befinner ja mig nånstans däremellan )men då blir de ju 350+minst 20 som blir 370 samanlagt och då borde de bli c men dom ser inte ut som c :o isåfall en liten liten c. :(
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem