Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sandra1987

sandra1987

Kvinna ·

Är detta ett 500cc resultat? Länk

Bröstförstoring

Hej på er! Jag tycker dessa bröst är fina: http://www.chynnadolls.com/string-bikini-red-with-plain-red-trim För att få ungefäääär den storleken, hur mycket cc tror ni behövs? Visst beror det på utgångsläget men vad tror ni hon har totalt? För mig kan det vara 500cc eller lika gärna 800 cc.. har så svårt att uppskatta. Kul om ni med mer erfarenhet kanske kan titta på bilden och göra en egen uppskattning :) Tack så länge! Mvh Sandra

6

Sortera efter

ida_83

ida_83

Kvinna ·

Hej,

Jag är också intresserad. Väldigt svårt att beedöma vilken storlek man ska ha. Är också ute efter nånting ungefär som på bilden. Dock ser ju bilden lite retuscherad ut, så den kanske inte riktigt motsvarar hur det egentligen ser ut.

Ni som har bättre erfarenhet får gärna komma med tips! :)

/Ida

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ta bilden till din läkare o visa att typ så önskar du det - om det är det du vill - så kan nog han hjälpa dig. Svårt bedöma då man ute vet hur lång hon är etc..
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Allt beror på hur tjejen ser ut i övrigt. Längd, vikt, bred/smal bröstkorg osv. 
Så ja hon kan likagärna ha 400 eller 700 :P

Om du ska öka upp i storlek från dina 350 nu så ska du öka runt 200cc för att få en synbar skillnad. 

Gilla
sandra1987

sandra1987

Kvinna ·

Jo det är ju sant. Vet ju inte hur stor/liten hon är i kroppen.. Ska ta med bilden till kliniken och höra vad hon säger =) Vad gulliga ni är, tack så mycket att ni svarar =) Undrar om jag skulle våga mig på 600cc? (om jag får in det) jag vill nog faktiskt det... ska jag vara ärlig så bryr jag mig lite om vad andra ska tycka, inte mina nära då kanske, dem spelar de ingen roll vad jag gör.. men vill inte sitta på jobbet med ett par jättepattar och veta att alla tänker på det.. :S (synd men sant..) så vill lixom veta att de går att dölja lite grann med en pösigare tröja.. Ojoj nu svamla jag iväg...
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jag tror iaf hon har en rätt låg profil då hon har lite put. Så tror inte hon har så mkt cc då hon ser rätt liten ut. Men allt beror på utgångslöget. Men jag skulle tippa på runt 400cc
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Det kan räcka att du lägger in runt 500 också, men titta mer på implantatsmåtten än cc. Jag ökade "bara" 175cc, men har gått upp 2 kupor. Men nu valde jag ultra hög profil som är mycket putigare och sen bredare implanatat än innan. Det gör jättemycket.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem