Emelies
Kvinna ·
Är liten men funderar på att lägga in 500-550CC för mycket?
Kollat runt på bilder nu då jag äntligen blivit silvermedlem! Har länge längtat efter större bröst och efter min spaning här inne så känns det som att 500-550CC skulle passa mig.. dock så vet jag inte om det är LITE stort? Å är verkligen i ett dilemma vill ha en BRA storlek!
Sortera efter

Vanessa88
Kvinna ·

Nyfikan
Kvinna ·

Emelies
Kvinna ·
Har inte provat bara jämfört andras vikt å längd med min å sedan kollat deras tuttar! Är det 1dl ris = 100CC? minns jag rätt då.. Har som sagt inte tagit reda på ALLT man bör veta ännu :/ som hög profil? Vad finns det mer låg och mellan? Förutsätter dock att kirurger går igenom ALLT jag bör tänka på? :/ Men ja jag tycker också att 500 låter mycke.. men hur är det om man lägger framför för jag har hört att bakom kan kännas mindre i början men som "poffa" ut efter ett tag?
TACK för era svar =)

via_dolorosa
Kvinna ·
Runt 500cc kommer bli stort så om du vill ha storabröst är det rätt kanske. Har du funderat något på plasering? Ser ut som att du har ett väldigt markerat bröstveck, tänk på att om du väljer bakom så finns risken för DB. Vid en framförplsering undviker man detta. Ett tipps bara. 🙂

Malin88
Kvinna ·

Rockring
Kvinna ·
Vill du ha stora bröst tycker jag att du ska göra det. Men köp en bh i den storlek som motsvarar det du vill ha och fyll med ris. Mät sedan hur mycket ris du har fyllt och då ser du om det är kring 500-550CC eller mindre. Tycker det är en ba uppfattning på ungefär hur stora man vill ha sina nya bröst :)

Rosenknopp
Kvinna ·

Rosenknopp
Kvinna ·

Emelies
Kvinna ·
via_dolorosa: Vad menas med DB? vill göra framför men vet inte om jag har för lite vävnad?
Malin88: Ja jag gillar också lite större provad lite nu hemma med ris och rent spontant tyckte jag att 5DL ris kändes bra och inte för stort.. Men då har jag ju lagt in de själv i en amningsbh också ;D OP är inte förän 29 augusti så jag lär hinna läsa tillräckligt tills den åtminstonde :) Konsulationen är nu om två veckor men det känns också bra så kan jag bolla lite ideer med kirugen innan MEN jag har som du säger, tid på mig att lära mig själv för det är ju JAG som ska trivas med tuttarna å inte kirurgen ;D
Rosenknopp: ja jag vet ju inte riktigt vad DB står för ;D gjorde du framför/ bakom? och vad menar du med veck? alltså de under brösten att de kommer sänkas lite i och med OP? :/ kommer sådant att se konstigt ut?
I övrigt så gillar jag opererade bröst och har inga problem alls med att de kommer se fejk ut :) Är nog därför jag funderar på lite större bröst också och inte helt normala tillförhållande utifrån min kropp .. sambon sa väl direkt på de mindre att han trodde att jag skulle ångra mig å ja han har nog rätt i de. Även om det också är hyvsat stora =)
å hur lägger man inte bilder i inlägget? har laddat upp min risprovning ;D

Rosenknopp
Kvinna ·

Opticruise
Kvinna ·

Rosenknopp
Kvinna ·

Jossan_80
Kvinna ·
Fortsätt fundera tills du är HELT säker =) De är ju STORT men kanske så du vill ha de! Gå runt i ristestet hemma ett par dagar exempel...
Men ärligt Det är väll inte så stort! bara lite mer än snittet som ligger runt 400 - 450!! sen beror det ju på vad man väljer för projektion och sen hur man klär dig som avgör om det ska se stort ut eller inte!!

Rosenknopp
Kvinna ·

Rosenknopp
Kvinna ·

LipziL
Man ·
Jag är 156 och lägger in 610 imorn. Då får vi se om det blir lagom eller för mke ^^

Emelies
Kvinna ·
Å LipziL då är ju vi TYP lika "stora" ;D ska bli roligt att se ditt resultat sedan!! Jag ska också lägga framför eller jag VILL lägga framför, hur vet man om man har tillräckligt med vävnad för det? :/ Jag bollar mest ideer med sambon hemma nu men det känns också väldigt bra för han känner mig å sa direkt när jag visade med 4DL ris att jag nog skulle ångra mig för att jag inte körde fullt ut direkt .. men å vilket dilemma! Man får prova och känna på inläggen vid en konsulation som jag förstått det? Redan skrivit upp flertal frågor (då jag är super duktig på att glömma)..

Myboob
Kvinna ·
Fortsätt fundera tills du är HELT säker =) De är ju STORT men kanske så du vill ha de! Gå runt i ristestet hemma ett par dagar exempel...