GoldenHoney94
Kvinna ·
Bakom 500cc 1 vecka bild
Här är bild på när de är en vecka exakt. Jag måste själv säga att jag sväljer ganska mycket cc, om man säger så. Även om de ser större ut i verkligheten ser de inte gigantiska ut till min kropp :)
Sortera efter

mayaa
Kvinna ·
vad fina dom är för att bara vara en vecka :)
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Tack! Jag tycker också det och håller på och förbereder mig mentalt på att komplikationerna istället kommer med tiden för mig! Haha. Har knappt haft ont och de är så fina, känns lite för bra för att vara sant liksom!
Gilla

Nolitaa
Kvinna ·
Verkligen jättefina!! Du måste vara supernöjd :D
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Tack! So far, so good :D
Gilla

MegaPaw
Man ·
Verkligen jättefina! :)
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Tack, det värmer att höra :)
Gilla

Lizzie
Kvinna ·
Bara en vecka gamla o redan jättesnygga, grattis kommer ju bli hur bra som helst det här👍
Gilla

Candycane
Kvinna ·
Jättefina bröst! Ser naturliga ut på bilden!
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Hehe ja, men de känns inte naturliga vill jag lova! Inte än i alla fall. Hoppas de blir riktigt goa och fina om nån månad :)
Tack båda två förresten!
Gilla

Magicadehex
Kvinna ·
Jättefina bröst!! Är de fortfarande hårda menar du?
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Ja, precis. De är inte stenhårda som första dagarna längre men verkligen inte "gosiga" än. Men de är ju bara 10 dagar gamla så de hinner nog bli mjuka :) Förhoppningsvis inom ett par månader, längtar så mycket!
Gilla

Sema
Kvinna ·
Jättefina bröst :-) Intressant att se att 500cc passar så bra till din kropp. Jag har ungefär samma kroppsmått som du och har funderat på om 500cc blir för stort. Men det ser alldeles lagon ut :-)
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Nej, och de försvinner faktiskt i kläder rätt mycket. Skulle gärna haft större. Eller om jag skulle haft UHP kanske, så de syns mer påklätt. Älskar dock formen på HP. Har inte betalat så mycket pengar för att jag ska behöva använda vadderade BH:ar för att de ska synas ju! Så jag tror absolut inte 500 blir för stort på dig :) Nakna är de dock jättestora och härliga, perfekt stora att kupa handen runt liksom! (Även om den inte når runt höhö)
Gilla

Anonym användare
Jättefina :-)
Har själv precis lagt in 510cc mellan profil ;-) För ganska exakt 6 timmar sedan :-)
Ska bli spännande att se hur det blir i framtiden....
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Ser helt naturliga ut på dig, med din längd kommer de inte att se stora ut tror jag.. Är sj. nästan 2 dm kortare än dig och har 550cc och de upplever jag inte som gigantiska.,bara stora tilll min kropp...
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Grattis lillan1972 och tack Opticruise! Vill ju dock att de ska se ganska stora ut... Haha. Men Calle ville inte lägga i mer för att riskera ett dåligt resultat. Men det var ju bra att han sa ifrån om det innebar större risker. Men får väl bli en ny OP om nåt år i värsta fall. Men har egentligt sagt att "en operation räcker" då jag tror att man lätt vill ha mer och mer. Tillslut kanske man inte ser klok ut ;) Men hoppas de blir något större. Vill faktiskt att folk ska tänka litegrann att wow vilken hylla. Fast inom rimliga gränser. Typ 75E visuellt.
Gilla

Magicadehex
Kvinna ·
Superfina!! Ja nu i början ser de nog snyggare ut än de känns. Fy farao vad ont det kan göra ibland. Bara ta sian alvedon och röra på sig så känns det bättre.
Grattis!!
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
missekan skrev:
Grattis lillan1972 och tack Opticruise! Vill ju dock att de ska se ganska stora ut... Haha. Men Calle ville inte lägga i mer för att riskera ett dåligt resultat. Men det var ju bra att han sa ifrån om det innebar större risker. Men får väl bli en ny OP om nåt år i värsta fall. Men har egentligt sagt att "en operation räcker" då jag tror att man lätt vill ha mer och mer. Tillslut kanske man inte ser klok ut ;) Men hoppas de blir något större. Vill faktiskt att folk ska tänka litegrann att wow vilken hylla. Fast inom rimliga gränser. Typ 75E visuellt.Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Fast Magicadehex, jag har faktiskt inte känt nån smärta alls sen dag 8 i alla fall. Däremot är de så omysigt hårda. Men de mjuknar verkligen pyttelite för var dag som går så än finns det hopp ;)
Opticruise - Nej, det är så sant som det är sagt. Får jag ingen komplikation och om de håller sig snygga formmässigt tänker jag inte genomgå en ny OP med alla dess risker för en kupstorlek liksom. Då får det va ;) De blir ju större bara man använder lite vadderad BH och om inte annat tänker jag gå ner minst fem kg innan våren så då upplevs de ju större till min kropp med :) och fem år senare vill man ha mindre igen liksom. Nä, det får nog vara om allt går som det ska. Hoppas hoppas hoppas!
Gilla