Moak
Kvinna ·
Behöver hjälp med storlek! 450cc
Hej! Jag har operationstid 2/3 för bröstförstorning. Men jag velar fortfarande mellan 450 och 500 cc. När jag var på konsultation så sa hon att jag ska välja 500 eftersom jag är lång. (176 cm). Så nu behöver jag er hjälp. Är det sån stor skillnad mellan 450 och 500? har ni ångrat att ni har gjort för stor eller för små?
Sortera efter

xxenia
Kvinna ·
Jag som är 163cm blev rekommenderad 450cc på Polarkliniken. Är nätt och liten överlag och väger ca 50kg. Däremot är jag nog ändå en 70cm i omkrets runt bröstkorgen.. skulle absolut välja 500cc i din sits :)
Gilla

Laylla
Kvinna ·
Motiva? 450 och 500 är ju skillnaden i bas, inte profil. 12,5 eller 13 sm bred implant.
Det är kirurgen som väljer vilken bas passar dig, det beror ju på din kropp och bröst.
450 och 500 är nästan likadana. Bara en passar bättre just dig. Vilken?)
Gilla

Pelin96
Kvinna ·
167 cm 475 cc.
Hade valt 500 cc till din längd
Gilla

Pelin96
Kvinna ·
Inte ens stor skillnad.. :) o de blir inte lika stora som på konsultationen tycker jag
Gilla

Laylla
Kvinna ·
Hur många sm har du under brösten? Vill du ha bredare mellanrum ta 450, vill du ha snyggare klyfta ta 500. Helt enkelt.
Gilla

Laylla
Kvinna ·
via_dolorosa skrev:
Beror på hur stora du vill ha sant om du är smalare eller bredare i din kropp. Jag anser bredden vara viktigare än antalet cc
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Beror på hur stora du vill ha samt om du är smalare eller bredare i din kropp. Jag anser bredden vara viktigare än antalet cc.
Själv är jag 176 och väldigt bred. En stor tjej men inte tjock. Ordentligt kurvig.
Jag slutade upp med 600 och 650cc och har rejäla bröst men propetioneligt till min kropp.
Till din lilla vikt skulle jag valt de mindre.
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Som jag alltid sa förr. Tänk er 2st mandariner, fint putsa men på tok för smala vilket ger ett fejkat intryck .
Tar vi två apelsiner är putet likvärdigt men bredden blir mycket mer lagom vilket ger ett naturligare resultat.
Gilla

Moak
Kvinna ·
jag har 80 cm i omkrets runt bröstkorgen, tror det lutar mot 500 cc faktiskt!
Gilla

Tessie_91
Kvinna ·
Jag har 70cm runt bröstkorgen, 171cm lång och har 500cc Motiva Round och är väldigt nöjd :) Skulle varken vilja ha större eller mindre ^^
Men som många tidigare redan påpekat så ska man nog inte stirra sig blind på CC. Mycket handlar mer om ens bröstbredd för vad som passar och vilket utseende man önskar :)
Gilla