Louise_
Kvinna ·
Behöver hjälp med val av storlek 250 - 300cc
Hej! Jag har varit på konsultation för bröstförstoring och är helt säker på att jag vill göra detta. Nu är det bara valet av implantat kvar. Jag är inne på att ha anatomiska mentorimplantat, men är osäker på storlek. Jag tyckte att 200 (dvs. Att lägga in 250) var lagom på konsultationen, men är orolig för att de ska bli för små nät de väl är inne i kroppen. Är det någon här inne som har valt implantat i liknande storlek som har ungefär samma förutsättningar som mig. Kan tillägga att jag har ca 100 cc i egen vävnad idag och är 73 cm under bröstet. Upplevde ni att implantaten var lika stora inne i kroppen som de ni testade på konsultationen och vilken storlek har ni i BH idag? Tacksam för all hjälp jag kan få :)
Sortera efter

ulja
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Lelodi
Kvinna ·

Missjag
Kvinna ·

Annunatariel
Kvinna ·
Jag är nästan exakt lika stor som dig och lade in 280 cc bakom. Jag har nu 65 e i bh-storlek. Bilder både före och efter finns på min profil!

Louise_
Kvinna ·

Lakritspipa
Kvinna ·

Lakritspipa
Kvinna ·

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Isali
Kvinna ·
Utifrån siffrorna verkar du och jag vara väldigt lika i ursprungsläget. Nu har jag inte opererat mig men varit på en konsultation. När jag gjort ristestet innan kom jag fram till att jag max vill ha 300 cc. Utifrån min bröstbredd tyckte kirurgen att 300 är det minsta jag kan ha (enligt honom möjlig implantatsbredd 11,75-12,5 och han uteslöt de två lägsta profilerna för "det blir inte bra"). Utifrån det och att du är orolig för att 250 blir för smått så blir nog 300 bättre. Men jag tycker du ska fundera på vad du skulle tycka vore värst, för stora eller för små bröst?

Louise_
Kvinna ·

ask
Kvinna ·

Alterego
Kvinna ·
Hej, jag har just fått 295 cc. Kirurgen valde det åt mig. Jag vill ente ha något stort utan enbart fylla ut den tomhet som jag hade. Jag har anatomiska och jag är jättenöjd ännu så länge. Var rädd att det skulle bli för stort men det var nog helt rätt val för mig. Lycka till