Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
booobis

booobis

Kvinna ·

Behöver lite råd.. 345 eller 385?

Bröstförstoring

Tvekar mellan 345ml och 385ml har sett att det är många som ångrar sig om de väljer för små.. Stämmer det?

13

Sortera efter

83Tina

83Tina

Kvinna ·

Jag ville ha från början nåt mellan 250-300 men efter konsultationen blev beslutet 350. Jag är inte ute efter jätte stora och 350 såg bra ut till min kropp och jag är rätt liten. Jag tror inte 385 kommer att bli för stort på dig. Jag har 3d bild på min sida som visar hur 350 blir på mig.
Gilla
Jojja

Jojja

Kvinna ·

Jo, det är tyvärr en del som i efterhand tycker att de valde för små. Några känner det direkt och andra blir storleksblinda med tiden. 40cc är ingen större skillnad, knappt en bh-storlek, så det är inget du kommer känna av när de väl är i kroppen. Men du kan ju tänka lite.. Vill du hellre att dina bröst ska vara lite för stora eller lite för små? Med din längd och vikt lär du kunna bära upp båda utan problemm! :)
Gilla
Pussan

Pussan

Kvinna ·

Säger som ovan, vad känns bäst för dg, lite för små lr lite för stora i slutändan? Skillnaden ska dock inte vara så sor. Testat ristestet?
Gilla
Gogo

Gogo

Kvinna ·

Jag håller på att göra samma val nu 345cc eller 385cc har verkligen jätte svårt att välja :( vad valde du tillslut ?

Gilla
Nnls

Nnls

Kvinna ·

Jag håller på att ta nästan samma val! 350 eller 375.. Men lutar åt det större :)
Gilla
Missy

Missy

Kvinna ·

Du kan alltid använda speciell bh när du vill framhäva extra om de är lite för små men aldrig förminska om det är åt andra hållet. Implantat är fastare, mer bestämda än äkta bröst och kan inte T.ex. plattas till i en tight sportbh på samma sätt som naturliga. Jag har 295 och tycker det är perfekt då jag inte heller ville ha stora utan mer normala.
Gilla
Gogo

Gogo

Kvinna ·

Samma här! :) men det är svårt vill verkligen inte ha förstora, ska du ha drop formade eller runda?

Gilla
Gogo

Gogo

Kvinna ·

Ja det är ju sant :) , men om du har 295 då känns det verkligen som att både 345 och 385 är för stora, mailade paolo nu så vi får se vad han säger, dom får verkligen inte bli för stora.

Gilla
Missy

Missy

Kvinna ·

50 cc är inte mycket i sammanhanget men ja, om du känner så tycker jag att du ska ta upp storleksfrågan igen med kirurgen! Jag kan få klyfta med pushup och "stor" look men om jag har sportbh är det ung som innan op då jag jämt gick runt med inlägg/vadderad bh. Det känns bra. Lycka till! Vet hur svårt det är... :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

50 cc syns inte.. Du behöver 150-200cc om du vill ha en kupa större. Blir du missnöjd med att 350 hade varit för små hade du varit missnöjd med 385 också för skillnaden är så liten

Gilla
Gogo

Gogo

Kvinna ·

Är så himla ny med allt det är med storlekar därför blir jag så nojjig har ju aldrig haft bröst ;)

Gilla
Jess-3

Jess-3

Kvinna ·

Ja hade liknande problem. 350 eller 375. Pratade med kirurgen i slutändan och frågade vad. Han trodde till min kropp " dom ska ju ändå vara proffs " hoppas jag. Så de blev 350. Han sa resultatet blev bättre med lite mindre om man inte är ute efter ett par väldigt stora bröst såklart, så kan de ju vara med. Lycka till :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

quote=Jess-3]Ja hade liknande problem. 350 eller 375. Pratade med kirurgen i slutändan och frågade vad. Han trodde till min kropp " dom ska ju ändå vara proffs " hoppas jag. Så de blev 350. Han sa resultatet blev bättre med lite mindre om man inte är ute efter ett par väldigt stora bröst såklart, så kan de ju vara med. Lycka till :)
Fast skillnaden mellan 350 och 375 är en matsked utspritt på hela bröstet. Syns inte öht på plats i kroppen och ger ingen skillnad alls i bhstorlek
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem