Flingan
Kvinna ·
Behöver råd ang storlek 400 mp eller 500 hp
Hej alla ni som gjort bröstförstoring! Det här med att välja implantat är ju så otroligt svårt.Jag var på konsultation i måndags och provade 2 olika implantat, det ena var 400 mellan profil och den andra var 500 hög profil. Minns jag inte helt fel så sa sköterskan att jag har 13 cm i bröst bredd. Min nuvarande bh storlek är 70c och vet egentligen inte vilken storlek jag skulle vilja hamna på. Jag vill ha ett par snygga bröst som passar min kropp, är 165 cm lång och väger 56 kg, inga direkta höfter eller bred axlar. Vad tror ni skulle passa mig bäst? :) Tack för att du tog dig tid att läsa allt detta! :)
Sortera efter

Nemax78
Kvinna ·

Cheetah
Kvinna ·

Flingan
Kvinna ·

Fredag
Kvinna ·

Anonym användare
Hur mycket skiljer det i put?

sanna1991
Kvinna ·
Gå på din känsla och stirra dig inte blind på siffrorna, välj det som kändes bäst när du provade! Egentligen är det bäst att prova olika implantat utan att veta hur mycket det är och bestämma sig på det sättet. Så gjorde min kirurg och det gör att man utgår mer för hur det ser ut än siffrorna!

Annie87
Kvinna ·

Ekm
Kvinna ·
Gratulerar till nya brösten!
Jag har ungefär samma mått som du vad gäller längd, vikt och bh-storlek. Skall också lägga in 400cc hög profil. Känns betryggande att läsa att du upplever det proportionerligt till din kropp. Nu när op närmar sig för min del blir man lite "storleksorolig". Vill inte att de blir allt för stora :-)

bellle
Kvinna ·
Jag är själv ganska liten och trodde att 500 skulle bli allt för stort, men jag har ändå höft, rumpa och lår som inte gör mig till en smal pinne, så 500 passade riktigt bra till min kroppsform =)

Flingan
Kvinna ·

Cheetah
Kvinna ·

loonette
Kvinna ·
Har för mig att det skiljer 1.4 cm i put, jag ska göra precis det bytet från 400mp till 500hp om två veckor.

Flingan
Kvinna ·
följer