W84mina
Kvinna ·
bellakliniken 1050 cc
Bellakliniken Helsingborg Har någon här gjort bröstförstoring på bellakliniken i Helsingborg ? Kan ni berätta om det? Har tid i mars för bröstförstoring på 1050 cc och är så nervös. Många på denna sidan har sagt att det är en stor risk o göra så pass stor op. Men läkaren sa inget om det? Detta är då min första operation. Hur var ni efteråt? Jag är nervös inför narkosen. Och hur jag kommer kunna ta hand om mitt barn efter. Tacksam för alla svar.
Sortera efter

angel-eyes
Kvinna ·

W84mina
Kvinna ·

Ophelia
Kvinna ·

W84mina
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·
Du måste fylla i din signatur, annars blir du inte silvermedlem så du kan se och lägga in avklädda bilder (om du vill). I signaturen lägger man in lite uppgifter om längd och vikt etc..

turisten
Kvinna ·
Kirurgerna tycker olika, vissa är beredda att ta större medicinska och ekonomiska risker än andra. Ingen kirurg har någon magisk metod som gör att de kan få in mycket mer än alla andra kirurger och slippa den högre risken för komplikationer som stora implantat medför, de väljer helt enkelt att ta den risken. Det finns ju kirurger som år efter år påstår att deras patienter inte drabbas av några komplikationer, trots att det bevisligen händer eftersom drabbade dyker upp här på pof, så det är inte helt ovanligt att kirurger inte berättar hela sanningen.

Ophelia
Kvinna ·

W84mina
Kvinna ·

JohannaM
Man ·
En fråga, varför väljer du så stora storlekar på implantant?
Ett par av mina vänner har lagt in stora implantat som nu efter 3 år , hänger brösten på dem och har ont .
tips! Tänk om !!
Hälsningar

angel-eyes
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

angel-eyes
Kvinna ·

silicea
Kvinna ·
Säger som Turisten, det ÄR större risk med jätteimplantat!
De allra flesta kirurger vill inte lägga in mer än ca 500 (lite mer om man är stor eller har mycket lös hud men 600 brukar vara max) vid första operation pga komplikationsrisken, då tycker jag det säger en hel del att någon utan att blinka rekommenderar det dubbla.
Bellakliniken är väl den enda i hela landet som gör så stora bröst och har nischat sig på det, så då är det självklart att de inte kommer tala om för dig att riskerna ökar proportionalt med stl. Och det gör de, 99% av plastikkirurgerna har inte fel och denna kliniken rätt.
Som sagt de tar större risker med patienter och ekonomi för att kunna ge kunder bröst i stl xxxl.
Då får du som patient fråga dig själv om det är VÄRT risken. Hur viktigt är det att ha jättebrösten jmf med hur rädd är du för BO, häng, töjda fickor, rippling, ryggproblem etc. Man kan få komplikationer av 300 cc också men som sagt risken för allvarliga komplikationer är mycket större med 1000 cc. Gör som du känner för men blunda inte för riskerna.

W84mina
Kvinna ·

Östermalmsbruttan
Kvinna ·
Jag lade in 800cc första operationen, läkaren var först tveksamt inställd och vi diskuterade noga igenom riskerna samt mina fysiska förutsättningar för så pass stora implantat. Till frågan om smärtan måste jag tyvärr säga att jag hade ett riktigt h*lvete de första dagarna. Hade grymt ont och svårt att röra mig. Jag vet inte om du ska lägga implantaten framför eller bakom, är det framför kommer det förmodligen vara lättare! Kram!