Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vanja

Vanja

Kvinna ·

Beredd för beach 2013 i nya bikinis :) *bilder*

Bröstförstoring

Nu kan sommaren komma, är beredd med nya bikinis från Lindex. Gissar att det inte är de sista jag köper innan den kommer ;) Det är en sån härlig känsla att äntligen ha något att fylla ut överdelen med, eller vad säger ni tjejer. Har ni också tjuvstartat? Lycklig :)

23

Sortera efter

Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Snyggt! 🤭 Inte ett gram överflödigt fett på den kroppen!

Såg att Cubus hade snygga med stor kupa också. Jag väntar på en Curvy Cate som
jag beställde från England.

Fan, om det kunde bli sommar snart, helst då en solig sommar!
Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

Va, redan? Hallå, man får inte tjuvstarta med formen! Okej då, för den här gången :). Mycket snyggt. Blir mycket busvisslingar på stranden!
Gilla
Målan

Målan

Kvinna ·

Vilken figur!!!! Önskar jag kunde bli av med mina delade magmuskler som vägrar gå ihop...känner sig fortfarande gravid 9 mån senare :)
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Målan Tips för delade magmuskler är Plankan och åter plankan! :-) Tog mig 2 mån att gå från delade magmuskler till ett sexpack :-D såg nu att du nyss opererat dig, men snart kan du träna igen!
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Jag har delade magmuskler och en läkare jag gick till sa att de inte går att träna bort / ihop :/
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Jag hade 3 cm mellan mina magmuskler, vad dom räknas dom mycket vet jag inte. Men plankan skadar inte. Situps är ett big no no vid delade magmuskler, men det kanske nu redan vet.
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Vanja - Vad har du för bh på din profilbild? Den är verkligen jättefin. Vill ha 😉
Gilla
Vanja

Vanja

Kvinna ·

Målan, jag hade också delade magmuskler efter min senaste graviditet (2006) Tror att det tog flera år innan de gick ihop, utan någon speciell träning. (Löptränar bara) Går kanske fortare om man tränar magmusklerna
Gilla
Vanja

Vanja

Kvinna ·

Tack ska ni ha fina tjejjor :) Taxörat, BH:n är från Lindex, Ella tror jag den heter. Har opererat ut byglarna så att jag kan använda den redan nu. Mycket fin & skön :) Köp köp köp :D
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Och Vanja! Ser riktigt bra ut..här har det också spanats på bikinis. Många lär det bli innan sommaren är här :-D
Gilla
Målan

Målan

Kvinna ·

Se att det är fler än jag som brottats med magen :) jag har gått hos en sjukgymnast under en tid och kanske blev det ngt bättre. Men är inte nöjd. Håller jag inte in magen ser jag verkligen gravid ut. Är ju tunn annars så de syns ju. Men när jag får börja träna är det mage 2013 som gäller :)
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Härligt att du sätter mål Målan. Vad vi ska glänsa på beachen i sommar :-)
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Vanja skrev:
Tack ska ni ha fina tjejjor :) Taxörat, BH:n är från Lindex, Ella tror jag den heter. Har opererat ut byglarna så att jag kan använda den redan nu. Mycket fin & skön :) Köp köp köp :D

Jag har 70H. Så Lindex kan jag glömma numer 😉
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Det ska verkligen bli kul att kunna fylla upp en bikinibh. Och slippa stoppning. Och att hängisarna syns om man råkar böja sig framåt 😛
Gilla
Smarrig

Smarrig

Kvinna ·

så jävla snygg!
Gilla
Vanja

Vanja

Kvinna ·

Taxörat, vilket oerhört angenämt problem att inte längre kunna köpa BH på Lindex ;)
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Vanja skrev:
Taxörat, vilket oerhört angenämt problem att inte längre kunna köpa BH på Lindex ;)

Det känns som att jag kan leva med det problemet. Har ju varit trogen bomb-shellkund en längre tid nu. Nu blir det från England ist. 🤭
Gilla
Vanja

Vanja

Kvinna ·

Smarrig, Snygg kan du va själv ;)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Skitsnyggt!!
Gilla
Smarrig

Smarrig

Kvinna ·

haha galen :) Tränar du mkt? blir så sugen på bikiniköp nu!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem