Susie78
Kvinna ·
Beslut utan återvändo! Op fre 29/11
Nu blev det nervöst..! Trodde fredag var kört pga mina önskemål ang lägga snitten i armhålan men de löste det! Det blir 2 läkare som är med, måste vara extra tryggt?
Kan man ångra stl på implantaten på op.dagen om 275cc ser stort ut? ;) Jag VET! Jag är den veligaste människan i detta forum! ;) Man har så lite idag så allt låter stort!
Kram på er alla!
Sortera efter

Pygme
Kvinna ·
Lycka till! Hoppas det blir helt perfekt! Kram
Gilla

Susie78
Kvinna ·
Tack Pygme!! 🙂 Hoppas jag väljer rätt!;-)
Gilla

Susie78
Kvinna ·
Pygme vad betydde "Moderate plus profil"? Verkar som nervositeten har slagit ut hjärnan helt!
Gilla

Tjejjen85d
Kvinna ·
Tror du kommer bli nöjd :)
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Moderate plus är profilen mellan mellanprofilen och hög profil.. :)
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Och vaknar du upp och känner att det blev lite stort så tänk då att det hade inte hjälpt om du valt 250 i stället.. Du hade behövt välja minst 225 kanske tom 200 för att det skulle se mindre ut, och de storlekarna har du ju inte ens funderat på. Så slappna av och njut lite. Tänk matskeden hit eller dit :)) håller tummarna för att du blir nöjd..
Gilla

tesmes
Kvinna ·
Åhhh så spännande :) har du bestämt dug för storlek än? Hehe. Vart skall du operera dig förresten?
Gilla

Susie78
Kvinna ·
Ja du har rätt Pygme! ;) Nu kör jag på 275! Ska tänka på matskedarna varje gång jag tvekar! ;) Du har ju HELT rätt! ;-)
Tesme: På Carlanderska, APS, i Göteborg!
Hm känns som jag borde veta vilken profil det är innan fre ,) Har mailat läkaren
Gilla

klackskon
Kvinna ·
Susie78, du är i säkra händer så fundera inte så mycket utan njut istället! Jag är avis som bara den och räknar ner dagarna tills det är min tur! Det kommer säkert bli huuur bra som helst! :D
Gilla

Susie78
Kvinna ·
Hihi ja NU måste jag sluta dra allt i långbänk! ;-))) Jag längtar också! Tror du kommer tycka tiden går fort, Klackskon ;)) December går ju oftast FÖR fort, advent, julmys osv! Vips så är det januari! ;)
Gilla

Susie78
Kvinna ·
Om nån hinner! Kan man bara köra på vanliga "sporttoppar" ett par mån efter eller funkar typ andra sorters toppar också? Samt mjuka bh;ar? Utan byglar o inget som trycker?
Funkar mjuka spetstoppar?
Tacksam för svar!
;-)
Gilla

Susie78
Kvinna ·
Eller detta kanske
Gilla