Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Melle

Melle

Kvinna ·

Beslutångest 500cc el 550cc

Bröstförstoring

nu sitter jag här 2 veckor innan op o det bara går runt o runt i huvudet på mej. 500cc eller 550cc?? ja det är den enkla frågan, men så svårt att ta beslut. jag o min läkare kom fram till 550. men 500 provade vi med. jag vet inte hur mycket 50cc har eller blir i storlek senare? kanske någon som vet? jag gillar, eller älskar stora  bröst. men jag tänker även på hur lätt/svårt det kommer vara att hitta Bhar som passar sen? någon som kan ge mej tips i min förvirrade hjärna?

19

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag kommer att lägga in 500 cc och har redan märkt att utbudet kommer och bli sådär:p Kommer och hamna på 75 G/H ....
Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

Lägger in 500cc hp Mentor på torsdag. Mina mått ser du nedan!

Lägger du bakom muskeln så drar den in nån stl. Och att kolla på andras bilder är faktiskt rätt förvirrande om jag får säga.

För alla ser olika ut och har olika förutsättningar.

Gilla
Mamma_Mia86

Mamma_Mia86

Kvinna ·

ja jag har också svårt och bestämma storlek. Antingen 500 eller 550cc. Angelica77 ska du lägga bakom eller framför?
Gilla
Melle

Melle

Kvinna ·

ja det är ju det.. 300 på någon ser ju samma ut på någon som har 600.. men jag kommer lägga bakom muskeln o hoppas på att 550cc kommer bli bra :) vill ju inte ta mindre bara för utbudet på bhar heller. var ska du göra din op?

Gilla
Melle

Melle

Kvinna ·

någon som vet hur nära inpå man kan ändra sej storleksmässigt ?

Gilla
Angelica77

Angelica77

Kvinna ·

Mamma_Mia86 skrev:
ja jag har också svårt och bestämma storlek. Antingen 500 eller 550cc. Angelica77 ska du lägga bakom eller framför?

Bakom!

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Jag har lagt i 500 på citadellkliniken och finns INGA snygga bh:ar att köpa i sverige, change har några storlekar som passar men inga snygga alls :S

Så lägger du i så mycket så får du shoppa bh:ar fårn england/usa :)

Jag hamnade på H/I kupa..

Gilla
Melle

Melle

Kvinna ·

men om du hade C sen tidigare så är det ju ganska så självklart att dom blir stora. tycker då att det är väldigt fint, men det är ju kul o kunna köpa snygga bhar med :)

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Ja jag hade en liten C, men om man jämför med tjejer som t.ex hade A/B kupa är det ungefär lika stora fast formen är annorlunda..

Gilla
Melle

Melle

Kvinna ·

Ångrade mej, nu blev det 500cc :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

jag har nånstans stor A/liten B och ska lägga in 350-400 cc frmför just för att jag inte vill ha jättetuttar och kunna hitta behåar här i sverige utan att behöva köpa sånna där mamma-bh:ar med jätteband :P men sen "försvinner" det väll typ 50 cc när man lägger bakom??

Gilla
Melle

Melle

Kvinna ·

mellan 25cc-50cc beroende på plassering :)

Gilla
intesomduu

intesomduu

Kvinna ·

Har samma ångest! Läkaren ringde innan och hade kommit fram till att kanske lägga in 550cc moderate plus implantat. Så antingen 510cc eller 550cc...... Får panik men vill lita på läkaren men inte bli för bystig om man säger så. :)

Gilla
Gulkyckling

Gulkyckling

Kvinna ·

Alltså, som jag har förstått, så behöver man öka 100 cc för att det ska bli en märkbar skillnad.

Gilla
Blueski

Blueski

Kvinna ·

Det är väl inte någon större skillnad på 50 cc egentligen, men kolla på måtten också. Jag velade mellan 505 och 560, blev 560 för att de andra inte gick att få tag på och det är jag glad för nu i efterhand eftersom de är 5 mm bredare än de andra. Hade annars fått 1cm bredare mellanrum med de mindre implantaten då mina bröstvårtor sitter brett. :) Bh-storleken hade nog varit densamma.
Gilla
intesomduu

intesomduu

Kvinna ·

Okej :) ja bättre att göra för stora säger de ju! :) vänjer ju dig snabbt vid storleken
Gilla
intesomduu

intesomduu

Kvinna ·

Så länge jag får fyllighet upptill då blir jag glad :D
Gilla
intesomduu

intesomduu

Kvinna ·

Moderate plus 500 cc är ju 2 cm bredare än hp 500 så blir nog klyfta och så som jag bad om :)
Gilla
Fjärilen

Fjärilen

Kvinna ·

Jag har lagt in 525 och en 80c funkar jätte bra kupmässigt för mig, sen får man sy in bandet runt om så det passar då (men då kan man faktiskt köpa bhar på tex hm) :). När jag kollade mått på twilfit har jag för mig att hon mätte mig till en 65g.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem