Anonym användare
Beslutsångest! 400cc elr 375cc för c-kupa?
BESLUTSÅNGEST. Senaste i morgon måste jag meddela Örjan Gribbe vilken storlek på implantat jag vill ha och jag blir galen. När jag var på konsultationen testade jag 375 och 400cc under en tight t-shirt, tyckte dock att ingen av dem såg särskilt stora ut då så bestlutade mig för 400cc.
Tycker dock att 400cc ser så hiiiimla stort ut när jag kollar bilder här på POF, eller i alla fall på de flesta. Jag vill inte ha så stora, utan är ute efter en visuell c-kupa.
So, tror ni att jag kommer få en visuell c-kupa av 375cc? Skulle mycket hellre ta det än 400cc då risken för rippling är större ju bredare implantatet är (bröstbredd 12 & 12,5) Vill dock inte riskera att få för stor kylfta..
hjälp snälla!
Sortera efter

Plastikfreak
Kvinna ·

sandraevelina
Kvinna ·

Anonym användare
Jo, det är ju det som är så jobbigt, att de ser olika ut på folk. På vissa ser 400cc stöööört stort ut medan implantaten på andra är för smala och därmed gör klyftan för bred enligt mig. Jag ser mig själv som en stor person med både breda axar, bred rygg och stora ben. Dock har jag knappt några höfter.. Åååååh! Det spelar ingen roll om de ser "små" ut, bara klyftan blir bra...

Sjörövare
Kvinna ·
Kör på 400, det är ingen synbar skillnad på 375 och 400.
Och de flesta ångrar att de inte tog det större alternativet efteråt.
400 kommer inte att bli bomber på dig, du är lång och längd brukat sluka cc.
Lycka till :D

Hallontossing
Kvinna ·
Utgå från hur du kände på din konsultation, inte från bilderna på de andra här inne! Det kan bli så olika på olika personer, bilder är bra som inspiration
🙂Lycka till!
min sköterska sa att om jag tar 400 kommer jag få en liten Dkupa och om jag tar 375 kommer jag få en stor Ckupa =) jag har 70A i nuläget och ska opas 30 maj, ska ta 375cc high profile =)