ksjo
Kvinna ·
07 mar, 2012
Big brother 2012
BröstförstoringHallå hallå.. Har funderat på hur mycket cc tjejerna i bb har.. Någon som vet:) eller har någon gissning?
Sortera efter
via_dolorosa
Kvinna ·
11 mar, 2012
MyBeautifulTwins
Kvinna ·
11 mar, 2012
ser alla bakombröst ut så.. du skrämmer mig lite med tanke på att jag ska lägga bakom....
via_dolorosa
Kvinna ·
11 mar, 2012
ser alla bakombröst ut så.. du skrämmer mig lite med tanke på att jag ska lägga bakom....
Nej inte alltid, men min personliga åsikt är att bakombröst brukar få skarpare kanter speciellt i klyftan. När du blir silvermedlem kan du se skillnaden mellan mina bakom och framför bröst. Jag fick naturligare resultat mé framför trotts noll i egen vävnad. Så det är en smakfråga vilket man gillar bäst, sedan är de enligt mig ganska orörliga då muskeln antagligen håller dem. Framför srukar ge mer gung i dem. Nu är vi alla jätte olika och får jätte olika resultat så man kan inte säga i förväg hur resultatet blir.
Nilsson87
Kvinna ·
11 mar, 2012
På riktigt????
Har du någonsin träffat en 30åring med naturliga bröst som ser ut sådär? Ett par naturliga bröst i den storleken brukar börja hänga när man är i 20-årsåldern. Ingen av mina vänner som har stora naturliga bröst har haft sådär fasta efter typ 22....
Malin88
Kvinna ·
11 mar, 2012
Malin88
Kvinna ·
11 mar, 2012
sara87
Kvinna ·
11 mar, 2012
Malin88 din bröst är verklige jättesnygg, precis så som jag vill ha :) vad har du för stl idag??
Malin88
Kvinna ·
11 mar, 2012
Sjörövare
Kvinna ·
11 mar, 2012
På riktigt????
Har du någonsin träffat en 30åring med naturliga bröst som ser ut sådär? Ett par naturliga bröst i den storleken brukar börja hänga när man är i 20-årsåldern. Ingen av mina vänner som har stora naturliga bröst har haft sådär fasta efter typ 22....
Jag har en polare som är 31.... hon har faktiskt jättefina tuttar som inte hänger...o nej, de är inte små.
angelina83
Kvinna ·
12 mar, 2012
Följer inte BB men vet sedan tidigare vem Hanna J är och med tanke på att hon fött 2 barn så tycker jag hennes kropp är fullt normal och jag gillar hennes inställning att fullständigt skita i vad andra tycker. Lite så vi jobbar här i obygden ;)
Att hon fixat brösten vet jag till 100% säkerhet (men det kanske redan har framgått via BB...?) Vet dock inte hur mycket cc
Mrs V
Kvinna ·
13 mar, 2012
Roelani
Kvinna ·
13 mar, 2012
Vill flika in då jag kollar på Live 24/7 :)
Kija (vad hon säger) har inte opererat brösten och är 30 år gammal :)
Sen måste jag hålla med om att Hanna j inte ser bra ut, jag gillar inte "slappa" kurvor :/
vanessa82
Kvinna ·
13 mar, 2012
vanessa82
Kvinna ·
13 mar, 2012
Är det bara jag eller tycker inte ni att Hannas tuttar är lite väl "bolliga" naken?