Lillans
Kvinna ·
14 mar, 2013
Bikinibild! 250cc bakom, toknöjd med mina bröst :D
Hittade en bikini som jag grävt ner för den var på tok för stor innan. Nu sitter den perfekt! Nästan lite liten tillochmed, känner mig så otroligt mycket mer självsäker men framförallt kvinnlig. För första gången i mitt liv har jag lite former! Har alltid varit en spinkig "tomboy" men nu har jag kämpat för att gå upp några kilon och brösten passar perfekt till kroppen :D Den här operationen upplevde verkligen alla mina drömmar :)
Sortera efter

La Luna
Kvinna ·
13 maj, 2013

Lillans
Kvinna ·
30 maj, 2013

backtoboobs
Kvinna ·
30 maj, 2013

Lillans
Kvinna ·
30 maj, 2013

Solo
Kvinna ·
04 nov, 2014

Solo
Kvinna ·
10 nov, 2014

Lillelsa
Kvinna ·
29 nov, 2014
Hej Lillans,
Jag ska opereras den 8 december (oj vad galet nära det låter nu) och hela min berättelse från ansökan till opperation har som utgått från dej. Har känt igen mig mycket i vad du har skrivit här på forumet, har t.ex. också varit i kontkakt med otrevlig personal på landstinget osv. på grund av att jag aldrig fick mina bröst liksom. Dessutom är vi i princip lika långa och har samma kroppsform i övrgit så du har som varit min lilla förebild här :)
Hur som helst, jag ska då operereras den 8 december hos Gabriella Rudbeck och är osäker på om jag borde ta runda/ droppformade och ifall 250 eller 275 cc kommer passa. Självklart kan du inte säga vad som blir bäst på mig, men eftersom vi är ganska lika byggda undrar jag om du hade valt 250cc eller gått upp till 275cc ifall du skulle göra om operationen, samt om du tycker att dina runda har gett ett naturligt resultat? Har sett dina bronsbilder och tycker att dom är jättefina! Men skulle vara roligt att höra din åsikt :)
Tack på förhand, hoppas det inte var allt för jobbigt att läsa :)

Lillans
Kvinna ·
21 dec, 2014

dzoris
Kvinna ·
21 dec, 2014
vila snygga bröst!!! Det är verkligen så jag vill att mina ska se ut, i fylligheten :) Helt perfekta! Nu blev jag riktigt pepp på att opereras och köpa snygga bikinis och bhar haha :)

enceson
Kvinna ·
26 dec, 2015
Fantastiskt snygga! Jag är också väldigt lång och smal (177cm/55kg) och ska operera mig, vill ha precis som dina! Naturliga, bara få en lite mer proportionelig kropp! :) Har konsultation om 2,5v :D

ara
Kvinna ·
26 dec, 2015