Cosmoskatten
Kvinna ·
30 maj, 2011
Bikinibild, ankarlyft+förstoring 350cc 24 dagar!
Wohoo! då var första bikinin inhandlad 🙂 Hoppas, hoppas mina nya vänner läker sig nu. Har haft problem med sårvätska och ett av brösten har varit galet svullet och hårt och ömt ända sedan op. Har i skrivande stund startat en antibiotikakur och hoppas på att läkningen går framåt. Det har inte alls varit uppiggande dagar. Vore kul att veta vad ni tycker, då jag själv tycker att brösten ser ut som bomber, hur stora som helst. Det hade jag inte väntat mig med tanke på att jag bara lade i 350cc 😛 vågar jag ha denna bikini på stranden må tro?
Kram på er!
Sortera efter

vanessa82
Kvinna ·
30 maj, 2011

Sanela
Kvinna ·
30 maj, 2011

Sigge
Kvinna ·
30 maj, 2011
Ser jättefint ut! Otur med komplikationerna, hoppas det ordnar till sig snart så du kan njuta nu när sommaren är här. Tycker som du att de ser stora ( och fina) ut för att vara 350. Kan bara gratulera!

Cosmoskatten
Kvinna ·
30 maj, 2011

optimus
Kvinna ·
30 maj, 2011
WOW snygg tjej :D

gagge
Kvinna ·
21 jul, 2011
Över snyggt :-D
Bara att sträcka på ryggen o vara stolt ;-P

Anonym användare
21 jul, 2011
Superfint!

Anonym användare
21 jul, 2011

Cosmoskatten
Kvinna ·
24 jul, 2011
Snigel: vad roligt att du ska opas. Det är värd all mödan i slutändan. Mycket funderande och frågande här på POF, och i samrådan med min kirurg kom jag slutligen fram till storleken. Trassligt, och alltid en osäker känsla fram till mål. Men nu känns det toppen. Det enda jag kan "ångra" nu är jag att jag inte valde hög profil. Tycker brösten ser aningen för neutrala ut för min smak. Men det är ju högst individuellt hur man vill ha det. Hade nog också kunnat slänga i lite mer cc, vilket det då blivit med en hög profil för att täcka upp basen.
Lycka till!
Kram CK
Ja de eklart att du vågar de ser ju jättebra ut =)