Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
eileen
Kvinna ·
23 nov, 2012
*Bild* 1 v. 275cc bakom
BröstförstoringHej tjejer! Nu är det en vecka efter min operation hos Örjan. Jag är jätte nöjd med storleken och väntar tills de mjuknar och blir fina i form. Jag är lite orolig över formen just nu för jag är rädd att de kommer bli för bolliga upptill men försöker att inte tänka på det så mycket... Jag fick också en allergisk reaktion runt bröstvårtorna och mejlade Örjan om detta men fick ingen svar än :( Vad tycker ni? Kommer de bli fina??
Sortera efter
petsod
Kvinna ·
23 nov, 2012
Kommer bli kanon det där och när svullnaden lägger sig och de sjunke ner förvinner det "bolliga".
Gilla
eileen
Kvinna ·
23 nov, 2012
Tack petsod, hoppas de blir kanon - och att jag får en fin klyfta också. Jag vill att mellanrummet blir mindre men vi får se..
Gilla
Dream91
Kvinna ·
23 nov, 2012
Tålamod under bröstbakningen är viktigt att komma ihåg!
Men vi får väl se hur jag är när jag gjort min op!:) läängtar så mycket
Gilla
Pinklady
Kvinna ·
23 nov, 2012
Ser jätte fint ut redan! De kommer nog att mjukna till mer och sjunka ner. Oroa dig inte!
Gilla
lilla-My
Kvinna ·
23 nov, 2012
Kommer nog bli ett fint resultat det där!
Gilla
eileen
Kvinna ·
23 nov, 2012
Tack lilla-My! Jag tycker att du fick otrolig fina bröst! Hoppas mina blir lite mer som dina:)
Gilla
lilla-My
Kvinna ·
23 nov, 2012
Tack snälla :) Skulle dock vilja motsatt mot vad du vill; inte ha en så tajt klyfta.. Mitt mellanrum mellan brösten är nästintill obefintligt = väldigt obekvämt i de flesta bh:ar och "fejklook" (vilket jag inte ville ha) men annars är jag nöjd. Du kommer nog få kalasfina bröst, är ju min favoritsize du valt också ;)
Gilla
Betty
Kvinna ·
09 dec, 2012
Ser jätte fint ut! :) Bra storlek!
Gilla