josie
Kvinna ·
10 apr, 2012
Bild, 22 dagar, 250 cc
Jag är supernöjd med val av klinik, kirurg, storlek... allt! Inga konstigheter än så länge (ta i trä...). Har sett och fått många frågor ang storleksvalet. Jag har en liten bröstkorg, så 250 cc ser väldigt lagom ut på mig, tycker jag.. Medan jag sett många andra där det ser både större och mindre ut. Det är så individuellt, och man kan inte bara gå på bilder på andra och antal cc. Det är inte så enkelt! Det bästa är att testa sig fram med ristest eller riktiga implantat hos en kirurg, tycker jag. Hoppas ändå bilden ger en liten uppfattning ändock :) Kram!
Sortera efter

josie
Kvinna ·
10 apr, 2012

Ninnidb
Kvinna ·
10 apr, 2012

Hallontossing
Kvinna ·
10 apr, 2012
Jättefina, helt klart ett par drömbröst för mig. Håller tummar för att allt ska gå bra och inge bakom-placerings-bråk som ska komma. Verkligen snygga, hade jag inte varit så rädd för muskelpåverkan så hade jag helt klart valt bakom, och den kirurgen du valt. Ditt val va mitt förstahandsval, innan jag blev mera påläst (kritiserar inte ditt val) men nu har det fallit bort- tyvärr.....

LittleMom
Kvinna ·
10 apr, 2012
Wow vilka goingar :) Dom ser ju helt perfekta ut! Sådär har alltid jag drömt att mina bröst skulle se ut (nu blir det dock lite större pga. amningar m.m.)
Försår att du är nöjd :D

josie
Kvinna ·
10 apr, 2012
Hallontossig, jag förstår. Jag har lite förnekat det, av någod konstig anledning. Som det känns nu, kan jag inte föreställa mig några komplikationer. Det känns som om kroppen trivs bra. Men det är som sagt bara 3 veckor gamla, så jag får väl se hur det blir i framtiden. Hoppas på att det fortsätter såhär bra!
Littlemom, TACK. Helt galet att ha någons drömbröst. Väldigt fint att höra. :) Du kommer att må som en prinsessa på kliniken. Sällan man är med om så trevligt bemötande!
Ninnidb, jag blev silvermedlem precis nyligen. Förstod inte att man kunde bli det bara av att skriva ett antal kvalitiva inlägg, så det var en god överaskning! Ja precis som du skriver är väl den egna vävnadens skillnad, det lättaste att fixa till! Jag hade pyttelite större högerbröst, men tyckte inte det var märktbart så struntade i det. Tror verkligen att det kan bli minst lika bra, även om man har lite skillnad innan. Alla människor har väl nästan det, mer eller mindre. Så tycker inte det är hela världen om det är lite lite skillnad efteråt heller. Haha jag gillar inte heller upppushade bröst. Går helst utan BH överhuvudtaget, därför har dessa 3 veckor varit en riktig utmaning för mig! Sova med BH, vad tusan! Inte hört det där om att hög profil skulle vara bättre... för mig var det ju inga problem iallafall. Tror det kommer funka bra för dig med! Hör gärna av dig när du varit på din konsultation!

Juli11
Man ·
10 apr, 2012
Skitsnygga! 👍 De ser naturliga ut.

luppisen
Kvinna ·
11 apr, 2012
Jättefina! 👍 jag har också lagt in 250cc, bakom muskeln. Är också supernöjd med storleken,
Skall på efterkontroll idag..var på OP den 20.3
God fortsättning! :-)

Emime
Kvinna ·
11 apr, 2012
Jo jag har testat men bara 305 och 400 mp och den sista var alldeles för stort! Har du mx profil? Är lite begränsad med mina mått. Har mailat Peter så många ggr nu om olika storlekar så han är nog rätt trött på mig vid det här laget.. Ena stunden har jag bestämt mig och i nästa mail har jag ändrat mej...Hahaha!

Sol71
Kvinna ·
11 apr, 2012
Helt perfekta! Grattis till ett fint resultat.

missy_87
Kvinna ·
11 apr, 2012

miljano
Kvinna ·
11 apr, 2012
Jättfina bröst! Ditt resultat är just så som jag önskar mina bröst. Om jag får, tar jag med din bild till konsultationen, den dag det blir aktuellt. Jag har andra förutsättningar än du (bred bröstkorg, bredaxlad, muskulös) men det är ändå den silhuetten, formen och proportionen jag önskar mig. Precis i min smak. :)