Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

*bild* 2månader Citadell tuttar, Perthese 550cc

Bröstförstoring

Hej POF-tjejer! En liten uppdatering, 2 månader sedan min Op! Hur nöjd som helst i läkningen går väldigt bra! Tuttarna o implantatet känns allt mjukare! So here it is!

16

Sortera efter

nyatuttar1409

nyatuttar1409

Kvinna ·

Nu kan jag inte se dom pga bronsmedlem,men vi har ungefär samma m¨ått kroppsligt och jag har valt 500cc.Dina ser fantatsiskt bra ut på bilderna jag har tillgång till på din profil =)Nöjd med Citadell?

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Holy crap!! Vad fina de har blivit!! Wow, slår vad om att du är rätt nöjd :)
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Så himla fina ät de! Jag hoppas verkligen mina blir lika bra! :)
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

nyatuttar1409 skrev:

Nu kan jag inte se dom pga bronsmedlem,men vi har ungefär samma m¨ått kroppsligt och jag har valt 500cc.Dina ser fantatsiskt bra ut på bilderna jag har tillgång till på din profil =)Nöjd med Citadell?

Hej, vad spännande att du har din operation är snart här!! Hoppas du blir silvermedlem snart, om du ser upp i fliken kan man bli det snabbare om man lägger ut ett kort på sig utan kläder!! Nu till din fråga; Citadellkliniken är helt fantastiskt, personalen där är helt underbara o kompetenta o tillmötesgående (o tilläggas att jag själv arbetar inom vården). Verkligen att rekommendera! Hoppas du blir lika nöjd!! Lycka till! ❤️
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

AlexC skrev:
Hihi, vad skön du är! Ja jag får säga att jag är ganska nöjd! ;-) framför allt att man mått så bra efter operationen! Allt väl de dig, dina ser jättefina ut med! ❤️
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

En liten fråga, vad har du för profil? Och minns du måttet på din bröstbredd?
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Delilah skrev:
Delilah, dina kommer att bli minst lika bra, det är jag helt övertygad om. Du har ju så fint utgångsläge! Lycka till nu när det blur av! ❤️
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Delilah skrev:
En liten fråga, vad har du för profil? Och minns du måttet på din bröstbredd?
Jag har Perthese 550cc, texturerade, hög profil. Min bröstvidd är 13,2 (tror jag det var!)
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Våga-2014 skrev:
Delilah skrev:
Delilah, dina kommer att bli minst lika bra, det är jag helt övertygad om. Du har ju så fint utgångsläge! Lycka till nu när det blur av! ❤️
Tack snälla du :)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Riktigt snygga!! :D

Gilla
ollie

ollie

Kvinna ·

Jätte snygga
Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Våga-2014 skrev:
AlexC skrev:
Hihi, vad skön du är! Ja jag får säga att jag är ganska nöjd! ;-) framför allt att man mått så bra efter operationen! Allt väl de dig, dina ser jättefina ut med! ❤️
Tack tusen fina :) Har också haft sån jäkla tur!! Förutom alla infektioner då :P Men nu är allt läkt och jag är så nöjd! <3
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

GoldenHeart skrev:

Tack snälla! Dina är superfina med! Själv har jag jätteproblem med att hitta bikini som passar upptill o inte halva tutten hänger utanför!! Vet inte riktigt var jag skall börja leta!! Ser att du har många fina bland fina bilder, vad kan du rekommendera? ❤️
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

ollie skrev:
Jätte snygga
Tack snälla! Dina ser jättefina ut med!! ❤️
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Våga-2014 skrev:
GoldenHeart skrev:

Tack snälla! Dina är superfina med! Själv har jag jätteproblem med att hitta bikini som passar upptill o inte halva tutten hänger utanför!! Vet inte riktigt var jag skall börja leta!! Ser att du har många fina bland fina bilder, vad kan du rekommendera? ❤️

Tack! :) De bikinis som jag har som sitter allra bäst och samtidigt ger stöd är de från märket Freya. De är ju i vanliga bh-storlekar, så sitter alltid bättre än toppar i storlek 36, 38, 40 osv..

Finns en del här:http://www.laleia.se/m/freya.html

Sen har en några "slit-och-släng-bikinis" också som jag köpt tex. på Cubus. Har bild på en turkos trekantsbikini som är storlek 44. Den sitter ganska bra över brösten, men ger ju inget stöd. Helt ok att ha ibland dock :)

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Tack, ska kolla in den hemsidan! ❤️ Svårt att hitta fin biki med bra stöd i vanliga affärer! ;-/ ha en trevlig midsommar! ❤️
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem