MillaJohansson
Kvinna ·
02 sep, 2011
Bild 3 dagar lyft + implantat 440 cc!!!
Andra bröstoperationerVad tycker ni? Tror och hoppas de kommer bli jättefina!!!
Sortera efter
MillaJohansson
Kvinna ·
04 sep, 2011
Peggy
Kvinna ·
04 sep, 2011
De ser jättefina ut redan Milla!!
Till alla er som vill se silverbilder... Läg upp en avklädd bild på er själva (ex förebild), skriv 15 inägg i forumet så blir ni silvermedlemmar snabbt!
MillaJohansson
Kvinna ·
04 sep, 2011
👍 Tack Peggy! Glad jag blir! Ska ta nya bilder idag!
Anonym användare
04 sep, 2011
Ja det e samma kvinna. Hon jobbade natt. Hahha jag undvek att ringa på klockan sista timmen för att slippa henne.
MillaJohansson
Kvinna ·
04 sep, 2011
Ja hon jobbade natt då med 💋 Jag försökte också undvika henne..!
Anonym användare
04 sep, 2011
Nej nej asså den bilden ja ha på profilen e dem som gik åt sidan, men de e ine dem jag skulle ha utan högprofil och mindre, men endå 440 så de kommer se fint ut sa han och de e inte en fejk look men jag hade endå inte bangat att de ska se lite ut som implantat men inte för mycke heller....mit emellan..... nu när ja läser allt som finns så har jag lust att kontakta Jötg igen för visste inte ens man kunde välja mellan framför muskel och bakom , fejk look och inte mm, ja hade gärna velat ha lite fejk look och sen finns de så mycke annat , guuuud, kan nån ge mig råd, jag ska opereras om 11 dgr och tycker inte ja fick så värsta mycke info av Jörg, så snälla tjejer hjälp mig, för då kan ja bara mejla honom och se.....
Anonym användare
04 sep, 2011
Tack för tipset, nu har ja lagt upp bilden, nu måste ja bara göra ett par 10-tal inlägg till så ska ja kunna se bilderna :)
Anonym användare
07 sep, 2011
Nu kan jag äntligen se bilder :) de ser ju jätte bra ut :)
MillaJohansson
Kvinna ·
07 sep, 2011
Tack! 🙂
Anonym användare
07 sep, 2011
Milla när får vi se nya bilder?
MillaJohansson
Kvinna ·
08 sep, 2011
Jag kommer lägga in bilder en gång i veckan nu fram till de är tre månader så alla som vill kan följa utvecklingen 🙂 Så om några dagar kommer en ny bild 😉
MillaJohansson
Kvinna ·
08 sep, 2011
Det här forumet är toppen, känns så skönt med all uppmuntran och stöd och kul att kunna ge det själv med! Inget man pratar med andra om precis 😉
Maggan87: ja precis :-) Känns jättebra, o faktiskt nästan bättre än om man skulle haft ärret i armhålan för detta kan jag alltid gömma o det bör bli fint om jag sköter mig :-) Ja du, minns inte vad hon heter men hon hade ganska ljust hår till axlarna har jag för mig o glasögon. Måste vara samma vi tänker på för alla andra har varit änglar ju :-)
Joanna1982: ska se om jag kan lägga upp bröstbilden jag har som profilbild. Ska ta nya bilder snart o lägga upp med så gör som det står under Medlemskap för att bli silvermedlem så blir ni det snart :-) Du hinner ju lätt bli silvermedlem innan det är dags för din operation i alla fall :-)
Andrilicious: om 440 cc sticker ut på sidorna innebär det att din bröstbredd är för kort för just de implantaten. 440 cc var det största jag kunde ha för att det inte skulle sticka ut på sidorna o se onaturligt ut. Men en del vill ju ha lite fejkad look, vet inte vad du vill ha..?