Arielg
Kvinna ·
Sortera efter

Arielg
Kvinna ·

lalle
Kvinna ·
nej mellanrummet kan jag tänka mig blir desamma! :/
och om du har ont bara i ena är det normalt jag hade ont i vänster (vänsterhänt) i 2+ veckor!
du kanske har översnsträngt bröstmuskeln/bröstet?

Arielg
Kvinna ·
Tråkigt med mellanrummet! men men..
Tack! Ja det kan stämma, gjorde massa saker den dagen plus att jag är högerhänt!
Om du hade det i 2 veckor är det ju ingen fara, det har bara gått 8 dagar för mig så då släpper det förhoppningsvis :)

lalle
Kvinna ·
ja ta det bara lungt så du inte förstör brösten!!! :/ inte kul om du ska behöva knorra...
jag tog det lungt i 3 veckor sen börja jag praktisera igen!

Tuttsan
Kvinna ·
Mellanrummet blir mindre om du använder bröstband. Jag har ganska tätt mellan tuttarna och när jag skickade en bild till min kirurg så sa han åt mig att sluta med bröstbandet för annars skulle det bli alldeles för tätt emellan. Nu får jag gå med en ihoprullad gasbinda mellan tuttarna för att de inte ska gå ihop mer haha. Sen när du börjar sova på sidan så kommer de antagligen också att sätta sig tätare, för det fick jag inte heller göra än :)

Arielg
Kvinna ·
Tack tuttsan!
Vet du vart man kan köpa det?

lalle
Kvinna ·
googel is your friend!!

Tuttsan
Kvinna ·
Jag tog bara ett elastiskt skärp och spände ovanför tuttarna. Men jag hade det ju för att få ner tuttarna lite eftersom att dom satt väldigt högt (men den tryckte ju även ihop dom väldigt mycket) Så om dina sitter högt så skulle jag använda det. Men sitter dom bra redan nu så är det nog ingen bra idé, för då kan dom tyckas ner för långt :/
Ingen som vet?