Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nickie06

Nickie06

Kvinna ·

*Bild* 375g framför 19 dagar bröst

Bröstförstoring

Inte den bästa bilden tyvärr.. men man ser ändå hur brösten ändrats under tiden. Jag är nöjd :) vad tycker ni? bilden 2 dagar efter operation och en är tagen idag 19 dagar efter operationen :)

14

Sortera efter

Okizena

Okizena

Kvinna ·

Ser jätte fint ut! Grattis! :D
Gilla
Chibi

Chibi

Kvinna ·

Wow, supersnyggt!! Jag ska också operera framförbröst, kul att se ett riktigt snyggt resultat - jag längtar till operationen! ^^

Gilla
Nickie06

Nickie06

Kvinna ·

Tack så mycket!! :) Förstår att du längtar!
Gilla
xxxx81

xxxx81

Kvinna ·

Grattis, supersnygga!
Gilla
patricia_

patricia_

Kvinna ·

Men vad fina!!! Du måste vara jättenöjd :)

Gilla
Nickie06

Nickie06

Kvinna ·

Tack! :D jag känner mig jätte nöjd!! men man blir fort blind haha..
Gilla
Annielilja

Annielilja

Kvinna ·

Jättefina! De har verkligen utvecklats och blivit större sen op!

Gilla
Nickie06

Nickie06

Kvinna ·

Ja dom har kommit "ut" mer från kroppen :) Känns jätte bra att ha 2 nya fina bröst
Gilla
Chibi

Chibi

Kvinna ·

Jag fascineras verkligen över hur "snabbt" det verkar gått för dina bröst att få form! :D Det verkar som att den processen generellt sett går lite snabbare om man väljer framförbröst.

Gilla
Nickie06

Nickie06

Kvinna ·

Chibi skrev:

Jag fascineras verkligen över hur "snabbt" det verkar gått för dina bröst att få form! :D Det verkar som att den processen generellt sett går lite snabbare om man väljer framförbröst.

Ja det är kul att se hur dom ändras :D och är rätt chockad över hur mjuka dom faktiskt blivit hittills :)
Gilla
Joliine

Joliine

Kvinna ·

precis den storleken jag tänkt mig men kan ju inte se bilder✉️ hur länge skall man vara aktiv här innan man kan se andras bilder? skriver och skriver men inget händer;/

Gilla
Nickie06

Nickie06

Kvinna ·

Joliine skrev:

precis den storleken jag tänkt mig men kan ju inte se bilder✉️ hur länge skall man vara aktiv här innan man kan se andras bilder? skriver och skriver men inget händer;/

Åh jag har ingen aning kommer inte ihåg hur långtid det tar.. :(

Hoppas du kan se bilder snart! 

Gilla
Annielilja

Annielilja

Kvinna ·

Joliine skrev:

Sen när du blir bronsmedlem (borde du bli när som helst) kan du snabba på processen att bli silvermedlem genom att lägga upp före-bild på dina bröst.

Gilla
Joliine

Joliine

Kvinna ·

Annielilja skrev:

Joliine skrev:

precis den storleken jag tänkt mig men kan ju inte se bilder✉️hur länge skall man vara aktiv här innan man kan se andras bilder? skriver och skriver men inget händer;/

Sen när du blir bronsmedlem (borde du bli när som helst) kan du snabba på processen att bli silvermedlem genom att lägga upp före-bild på dina bröst.

tack för informationen=)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem