Nickie06
Kvinna ·
*Bild* 375g framför 19 dagar bröst
Inte den bästa bilden tyvärr.. men man ser ändå hur brösten ändrats under tiden. Jag är nöjd :) vad tycker ni? bilden 2 dagar efter operation och en är tagen idag 19 dagar efter operationen :)
Sortera efter

Okizena
Kvinna ·

Chibi
Kvinna ·
Wow, supersnyggt!! Jag ska också operera framförbröst, kul att se ett riktigt snyggt resultat - jag längtar till operationen! ^^

Nickie06
Kvinna ·

xxxx81
Kvinna ·

patricia_
Kvinna ·
Men vad fina!!! Du måste vara jättenöjd :)

Nickie06
Kvinna ·

Annielilja
Kvinna ·
Jättefina! De har verkligen utvecklats och blivit större sen op!

Nickie06
Kvinna ·

Chibi
Kvinna ·
Jag fascineras verkligen över hur "snabbt" det verkar gått för dina bröst att få form! :D Det verkar som att den processen generellt sett går lite snabbare om man väljer framförbröst.

Nickie06
Kvinna ·
Jag fascineras verkligen över hur "snabbt" det verkar gått för dina bröst att få form! :D Det verkar som att den processen generellt sett går lite snabbare om man väljer framförbröst.

Joliine
Kvinna ·
precis den storleken jag tänkt mig men kan ju inte se bilder✉️ hur länge skall man vara aktiv här innan man kan se andras bilder? skriver och skriver men inget händer;/

Nickie06
Kvinna ·
precis den storleken jag tänkt mig men kan ju inte se bilder✉️ hur länge skall man vara aktiv här innan man kan se andras bilder? skriver och skriver men inget händer;/
Åh jag har ingen aning kommer inte ihåg hur långtid det tar.. :(
Hoppas du kan se bilder snart!

Annielilja
Kvinna ·

Joliine
Kvinna ·
precis den storleken jag tänkt mig men kan ju inte se bilder✉️hur länge skall man vara aktiv här innan man kan se andras bilder? skriver och skriver men inget händer;/
tack för informationen=)