Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
stinafian1 profilbild

stinafian1

Kvinna ·

03 apr, 2015

*BILD* 3D bild och slutresultat så man kan jämföra!! Perthese 380/410 mp+ av Patrik Höijer :)

Bröstförstoring

Hej! Nu har det gått ca två månader sen jag opererade mig hos Patrik Höijer. Allt har gått så bra och jag är jättenöjd! Lägger in en bild på hur min 3D bild var, samt hur det faktiskt ser ut nu efteråt. Det blir ju verkligen bättre än på 3D bilderna!! Brösten sitter tex mycket närmare i verkligheten än på 3D bilden som ni ser. Det enda jag kan känna är att jag skulle valt större implantat... Är ju ändå ganska lång så de ser vääääldigt naturliga ut... Är extremt nöjd med Perthese - de är nästan lika mjuka som mina egna var innan! :)

Sortera efter

Sandra1113 profilbild

Sandra1113

Kvinna ·

03 apr, 2015

Haha ja 3d bilden blir sällan lik resultatet, tack o lov. Snygga bröst förstår att du är nöjd :)

0 Gilla

Vkac profilbild

Vkac

Kvinna ·

03 apr, 2015

Jättekul att se skillnad på 3D och verklighet! Blev supersnygga tycker jag!!!

0 Gilla

Pamina profilbild

Pamina

Kvinna ·

03 apr, 2015

Ser fina ut! Men jag hade inte kallat 2 mån gamla bröst för slutresultat ;). 

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

03 apr, 2015

Jättesnygga! Tycker storleken är helt perfekt :) Personligen så tror jag att om du hade valt större implantat så hade de sett lite fejk ut i och med att du är rätt nätt i kroppen. Har också Perthese och kunde inte vara mer nöjd, de är verkligen jättemjuka :)

0 Gilla

Arielle.ek profilbild

Arielle.ek

Kvinna ·

03 apr, 2015

Ååhhh va snygga!!!

0 Gilla

vivaloca profilbild

vivaloca

Kvinna ·

05 apr, 2015

Det blev ju mkt snyggare än 3d-bilden!!

0 Gilla

tuttar1992 profilbild

tuttar1992

Kvinna ·

20 maj, 2015

Superfina!! 

0 Gilla

Emmy_2015 profilbild

Emmy_2015

Kvinna ·

20 maj, 2015

Super fina de är :) grattis ! Jag nojjar mig för 3d bilden också haha, de är så långt ifrån varandra ! Men litar helt på Patrik att det ska bli fint :)

0 Gilla

Blondabelles profilbild

Blondabelles

Kvinna ·

20 maj, 2015

Sjukt snygga bröst!! :D Vad hade du för storlek innan? Jag älskade hur mina såg ut i 3D-simuleringen, så det är ju underbart att se att de kan bli ännu finate än det! ;)

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem