Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
honelin

honelin

Kvinna ·

Bild 425cc, 10 dagar

Bröstförstoring

Idag är det 10dagar sen min op. Tycker det har blivit stor skillnad på brösten sen dag 1, dom har verkligen fått en finare form och än är dom inte färdiga. Jag är sjukt nöjd hittills, visst kollar man efter småfel hela tiden och det högra känns lite större än det vänstra men det kanske växer till sig, är iaf inget som stör mig speciellt mkt.

Vad tycker ni? :)

11

Sortera efter

dr dre

dr dre

Kvinna ·

ser jätte fint ut, vilken skillnad :) ja det ändrar sig mycket första tiden och man  nojar för allt, försök slappna av och njut av de istället. allt blir bra ska du se :) super fina redan

Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Tack :) Jo man får tänka att dom hinner växa till sig mkt innan dom är helt klara.

Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Fortsätter med en fråga här på tråden, hur länge var ni från jobbet eller rättare sagt hur länge ska/väntade ni med tunga lyft? Jag har mkt tunga lyft på jobbet och funderar på om jag ska kunna jobba efter exakt två veckor, eller det kanske är bättre och vänta 3 som jag tänkt från början? :)
Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Fortsätter med en fråga här på tråden, hur länge var ni från jobbet eller rättare sagt hur länge ska/väntade ni med tunga lyft? Jag har mkt tunga lyft på jobbet och funderar på om jag ska kunna jobba efter exakt två veckor, eller det kanske är bättre och vänta 3 som jag tänkt från början? :)
Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Wiho, ser skitbra ut!! :) Jaa är verkligen stor skillnad för mig också från dag 1 till nu! Ojoj säger jag bara hah :)

Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Roligt när dom rundat till sig och inte är lika strutiga nåmer som dom är från början :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jaaa !! :) Dock är mina lite skumma i profil än, som dag 1 nästan. Är dina de ?  :P

Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Jo visst är dom de, runda formen syns mest framifrån, från sidan är dom är strutiga ännu :P

Gilla
Marinegirl

Marinegirl

Kvinna ·

Hej tjejer! Kan ni rekomendera Olafur för en bröstförstoring? Så svårt att bestämma mig för en klinik:( Valet står mellan Hermelinen och My Doctor i umeå..
Gilla
honelin

honelin

Kvinna ·

Jag kan absolut rekommendera han och hela Hermelinen! Hela personalen är jättegulliga och Olafur är kunnig och har lång erfarenhet.

Känner du dig osäker kan du ju alltid ta konsultation på båda ställerna och då kmr du nog känna hos vem det känns bäst :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem