Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
katta79

katta79

Kvinna ·

Bild 4,5 mån motiva 625 cc

Bröstförstoring

Nu har det gått 4,5 månad efter min bröstförstoring och lyft motiva 625cc HP och så här ser mina bröst ut va tycker ni hiss eller diss? Tycker själv att brösten åkt ner väldigt mycket med tanke på att jag gjorde stort lyft trodde dom skulle sitta högre upp men jag kanske har fel på det ena bröstet känner man kanten på inplantatet medans på den andra så känner man ingenting. Va tycker ni?

2

Sortera efter

nannin

nannin

Kvinna ·

Tycker resultatet är jämnt och fint.

Har hört att man kan behöva lyfta flera ggr eller i flera steg? vid mycket häng från början.

Än så länge tycker inte jag det är någon större fara.

Pratade ni aldrig om att göra implantat först och sedan efter en tid göra lyftet?

Så sades det i mitt fall, för mer hållbart resultat. Just nu känns det inte som jag behöver lyft men det får tiden avgöra. Har motiva 725cc (efterbilder kommer snart)

Gilla
stilettogirl

stilettogirl

Kvinna ·

nannin skrev:

Tycker resultatet är jämnt och fint.

Har hört att man kan behöva lyfta flera ggr eller i flera steg? vid mycket häng från början.

Än så länge tycker inte jag det är någon större fara.

Pratade ni aldrig om att göra implantat först och sedan efter en tid göra lyftet?

Så sades det i mitt fall, för mer hållbart resultat. Just nu känns det inte som jag behöver lyft men det får tiden avgöra. Har motiva 725cc (efterbilder kommer snart)

Håller med :))
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem