mammii
Kvinna ·
Bild 450 cc HP, 1 dag gamla.
Hur blev storleken. Han fick tydligen inte in mer på mig pga av att jag hade för mot bröstmuskler? Skulle lagt in 550 men det blev 450. Vad säger ni om detta? Tycker ändå det är fina för att vara så nygjorda. Men lite små :-( ?
Sortera efter

Fjoff82
Kvinna ·
Dom är superfina!!!
Gilla

December82
Man ·
Jättefina. Kommer bli supersnyggt när dem lägger sig om ett tag. Storleken ser ut att passa dig perfekt! :)
Det där med storlek är så konstigt.
Iofs är 450cc ganska mkt att lägga in första gången.
Men även jag har hört det där om bröstmuskeln.
Hur fungerar det?
Dem som får in 700 och uppåt, har dem jättesSTORA bröstmuskler?
Jag lade in 300cc första gången, 500cc andra gången och nu om 1.5 v ska jag stoppa i 705cc. 3 år har det gått mellan operationerna.
Delvis bakom muskeln. Jag är ju liten. Bara 1.60 lång och väger 52kg...hur kan dem få in 705cc på mig och vissa knappt ens hälften?
El töjs det ut? Förstår självklart att det kanske inte går att få i 700cc bröst direkt från nada, men måste man då töja ut som jag?
El är bröstmuskeln alltid lika stor?
Gilla

mammii
Kvinna ·
December82 skrev:
Jättefina. Kommer bli supersnyggt när dem lägger sig om ett tag. Storleken ser ut att passa dig perfekt! :)
Det där med storlek är så konstigt.
Iofs är 450cc ganska mkt att lägga in första gången.
Men även jag har hört det där om bröstmuskeln.
Hur fungerar det?
Dem som får in 700 och uppåt, har dem jättesSTORA bröstmuskler?
Jag lade in 300cc första gången, 500cc andra gången och nu om 1.5 v ska jag stoppa i 705cc. 3 år har det gått mellan operationerna.
Delvis bakom muskeln. Jag är ju liten. Bara 1.60 lång och väger 52kg...hur kan dem få in 705cc på mig och vissa knappt ens hälften?
El töjs det ut? Förstår självklart att det kanske inte går att få i 700cc bröst direkt från nada, men måste man då töja ut som jag?
El är bröstmuskeln alltid lika stor?
Gilla

mammii
Kvinna ·
Tack så mkt :-)
Gilla

zzofia
Kvinna ·
Ja bröst muskeln töjs ut :) sedan vet jag inte vad det beror på att alla inte får in lika mycket första operationen :s tyckerdins bröst ser fina ut dom kommer växa till sig sedan när muskeln sjuker ner :)
Gilla

Baylis
Kvinna ·
Meeen så fint Det blev :)
Blev lika mkt som mig.. Jag hade velat 500cc och tycker mina oxå blev "små" men tror nog att det gosar till sig när svullnad och tid har fått gått :)
Hoppas du mår bra iaf
Gilla

mammii
Kvinna ·
Baylis skrev:
Meeen så fint Det blev :)
Blev lika mkt som mig.. Jag hade velat 500cc och tycker mina oxå blev "små" men tror nog att det gosar till sig när svullnad och tid har fått gått :)
Hoppas du mår bra iafGilla

Baylis
Kvinna ·
Ja gilla dom ska du absolut göra, super fina 👍 Vad skönt att du inte haft ont... Ja det där trycket lättar nog mest när man får ta av bandet.. Här har det lättat massor sen igår.. Och var inte alls lika stel i morse när jag vaknade som igår.. Det ända var att det kändes som två klot som satt på bröstkorgen (morron stel) haha... Neeej men gud vad hemskt stackare, hoppas det går över fort, är det sista man vill ha som ny op:ad
Gilla

Jullan
Kvinna ·
dom ser väl superfina ut !!!! gjorde mina igår, och mina sitter ända uppe i halsen känns det..;)
Gilla

mammii
Kvinna ·
Jullan skrev:
dom ser väl superfina ut !!!! gjorde mina igår, och mina sitter ända uppe i halsen känns det..;)
Gilla

mammii
Kvinna ·
Baylis skrev:
Ja gilla dom ska du absolut göra, super fina 👍 Vad skönt att du inte haft ont... Ja det där trycket lättar nog mest när man får ta av bandet.. Här har det lättat massor sen igår.. Och var inte alls lika stel i morse när jag vaknade som igår.. Det ända var att det kändes som två klot som satt på bröstkorgen (morron stel) haha... Neeej men gud vad hemskt stackare, hoppas det går över fort, är det sista man vill ha som ny op:ad
Gilla

Baylis
Kvinna ·
Hoppas den inte gör det =) Det enda som blev värre var att det spänner och lite mer träningsvärk.. Men annars så har det varit toppen.. Ja jag undrar oxå lite hur dom ser ut.. Nästan så jag inte kommer våga ta bort tejpen sen :P Hahaha ja om man nu ska se det positiva med magsjuka så ska det väl vara det... Haha ja säkert, han beställde in lite för många av 450cc hp.. haha
Gilla

mammii
Kvinna ·
Köpte du också silikonstiftet förresten?
Gilla

Baylis
Kvinna ·
Yes :) men ska man fortsätta tejpa sen? Uppfattade det som att man inte skulle det.. Du då?
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Jättefina! :-) Tror det kommer hända en hel del då brösten format till sig och sjunkit på plats! :-) På måndag är det min tur! Pirrigt värre! :-)
Gilla

Fluff
Kvinna ·
Jättefint! Men fy för magsjukan.
Gilla

mammii
Kvinna ·
Busan83 skrev:
Jättefina! :-) Tror det kommer hända en hel del då brösten format till sig och sjunkit på plats! :-) På måndag är det min tur! Pirrigt värre! :-)Tack så mycket, ja jag hoppas det :-) Får kriga med bröstbandet ett tag också.
Åh lycka till! Hoppas du slipper bli lika nervös som jag. Det kommer att gå så bra. Kram!
Gilla

mammii
Kvinna ·
Fluff skrev:
Jättefint! Men fy för magsjukan.Tackar!
Ja fy, kan man ha mer otur :-P Kräks fortfarande.
Snart är det dax för dig med, hur känns det? ?
Gilla