Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014 profilbild

Våga-2014

Kvinna ·

29 maj, 2014

*bild* 5v sedan Op, Citadell - Perthese 550cc

Bröstförstoring

Hej flickor, veckans uppdatering, 5veckor sedan operation nu! Bilden är tagen tidigare idag på gymmet, idag vågade jag mig på flera reps med armar o lite bröst också, dock inte samma tyngd som innan! Funkar hur bra som helst, kroppen är helt fantastisk!! ❤️❤️

55

Sortera efter

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

jäntsnyta skrev:

Såå himla fina!! Att du tom kan träna så tidigt är ju helt otroligt. Kul at höra att du mår så bra! :-) Kram kram

Tack fina du! Ja, jag kom ganska snabbt igång med powerwalk o styrketräning på ben/rumpa/mage/lår, sprang sedan 5km med vårruset 3v efter Op, så jag har mått oförskämt bra. Men det är först nu jag vågat lite lätt armhävning, inga tunga vikter alls o det känns super med tanke på att det bara 5vwckor sedan man blev opererad!! Lycka till till dig o hoppas du blir nöjd när det blir din tur! ❤️
Gilla

Nk82

Kvinna ·

30 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Nk82 skrev:
Så himla perfekta :)
Tack snälla, ibland går ens böner i uppfyllelse! ;-) hihi! Din är också väldigt fina! ❤️
Tack, men tyvärr lite för hängiga. Hade gärna fått såna som du har med engång. Hoppas ju få en korr. Va har du för implantat, stl o profil?
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

AlexC skrev:
Våga-2014 skrev:
AlexC skrev:
Wow!! Snygga de är nu! Måste vara mer och mer nöjd ju :)
Tack Alex, det känns ju att de blur allt mer "naturligare" som veckorna hår! Är himla nöjd med att känna mig som en välrustad kvinna för en gång skull! ;-) hur går det för dig? Har det läkt bra? På korten ser det vääääldigt fint ut! ❤️
Tack snälla!! <3 Börjar också känna mig som kvinna för en gångs skull!! :) När älsklingen börjar skicka sms och säga "snygga bröst" för första gången så blir man rätt glad ju :) blir mer och mer snyggt läkt för varje vecka, "bubbligheten" kring bröstvårtorna har lagt sig sen några dagar tillbaka, är extra glad för det! Man ser verkligen utveckligen på dina tydligt, visst är det kul!! <3
Så himla kul att det bara blir bättre med tiden!! Man känner sig redan nu välrustad o snygg med sina nya tuttar o snyggare blir det för oss!! Yippi! Så kul att det bara kan bli bättre! Beach 2014 here we all come!!! För en gång skull känns det super inför bikini säsongen!! Nu för jag ut o inskaffa en fin! Yippi!!! ;-)))) kram ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

Nk82 skrev:
Våga-2014 skrev:
Nk82 skrev:
Så himla perfekta :)
Tack snälla, ibland går ens böner i uppfyllelse! ;-) hihi! Din är också väldigt fina! ❤️
Tack, men tyvärr lite för hängiga. Hade gärna fått såna som du har med engång. Hoppas ju få en korr. Va har du för implantat, stl o profil?
Okej, vad synd att du inte är nöjd o hoppas det blir som du önskar efter korrigeringen! När blir det av? Jag har Perthese 550cc hög profil, de är redan mjuka o fina, känns som riktiga! O ser väldigt naturliga som jag önskat!! Vill inte att man självklart ska se att det är implantat! När blir det av för dig med korrigering? Hur vill du att det ska se ut? Lycka till nu! Kram❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

Nk82: ursäkta att jag är senil o frågar om samma sak två gånger!! ;-0 hihi
Gilla

Nk82

Kvinna ·

30 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
Haha det är lugnt. Ska på 3 månaders återbesök på torsdag den 5 juni. Så då få vi se vad han säger. Jag vill att dom ska se ut som dom gör fast att dom ska upp lite mera. Så bröstvårtan blir i mitten och inte pekar neråt. Jag har en Ulf där jag typ håller i bröstet,så ser man att dom hänger. Höger bröst är väldigt platt me. Ja jag få hoppas att jag blir nöjd :) Tror även det hade varit bättre i mitt fall med hög profil, jag har mellan.
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

Nk82 skrev:
Våga-2014 skrev:
Haha det är lugnt. Ska på 3 månaders återbesök på torsdag den 5 juni. Så då få vi se vad han säger. Jag vill att dom ska se ut som dom gör fast att dom ska upp lite mera. Så bröstvårtan blir i mitten och inte pekar neråt. Jag har en Ulf där jag typ håller i bröstet,så ser man att dom hänger. Höger bröst är väldigt platt me. Ja jag få hoppas att jag blir nöjd :) Tror även det hade varit bättre i mitt fall med hög profil, jag har mellan.
Okej, hoppas att ni kommer överens! Rekommenderade han mellan profil eller var det ngt du ville ha? Jag blev rekommenderad hög profil, själv visste jag inte så mycket om profiler o storlekar då! Lycka till vännen! ❤️
Gilla

Nk82

Kvinna ·

30 maj, 2014

Jag fick välja mellan hög eller mellan profil. Har ju aldrig velat typ brösten under hakan utan ett naturligt resultat. Men har ju sett att det blir väldigt snyggt på en del med hög profil med. Nä jag hade ju ingen aning om något alls när jag kom utan litade på han. Längtar till torsdag och på ett bra besök.
Gilla

AlexC

Kvinna ·

30 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
AlexC skrev:
Våga-2014 skrev:
AlexC skrev:
Wow!! Snygga de är nu! Måste vara mer och mer nöjd ju :)
Tack Alex, det känns ju att de blur allt mer "naturligare" som veckorna hår! Är himla nöjd med att känna mig som en välrustad kvinna för en gång skull! ;-) hur går det för dig? Har det läkt bra? På korten ser det vääääldigt fint ut! ❤️
Tack snälla!! <3 Börjar också känna mig som kvinna för en gångs skull!! :) När älsklingen börjar skicka sms och säga "snygga bröst" för första gången så blir man rätt glad ju :) blir mer och mer snyggt läkt för varje vecka, "bubbligheten" kring bröstvårtorna har lagt sig sen några dagar tillbaka, är extra glad för det! Man ser verkligen utveckligen på dina tydligt, visst är det kul!! <3
Så himla kul att det bara blir bättre med tiden!! Man känner sig redan nu välrustad o snygg med sina nya tuttar o snyggare blir det för oss!! Yippi! Så kul att det bara kan bli bättre! Beach 2014 here we all come!!! För en gång skull känns det super inför bikini säsongen!! Nu för jag ut o inskaffa en fin! Yippi!!! ;-)))) kram ❤️
Hurra!! För första gången nånsin är det kul att handla bikini!! :):) Var på Åhléns och handlade 3 stycken förra veckan....! :D Suturtråden bråkar lite med mig idag, sticker ut och vill bli borttagen här och var, men det löser sig det också :) stor kram!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

30 maj, 2014

Förlåt om jag stör men ska man köpa bikini med bygel?
Gilla

AlexC

Kvinna ·

30 maj, 2014

Vonkan, det borde ha gått så lång tid för dig att du KAN ha bikini med bygel. Jag fick order om att vänta 6 mån med bygel, så jag kör utan. Hoppas du hittar den perfekta bikinin :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

30 maj, 2014

Alexc det har snart gått 5 månader sen jag opa mig :-D ja de hoppas jag med stort lycka till för dig oxå att hitta nån kram kram
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

Nk82 skrev:
Jag fick välja mellan hög eller mellan profil. Har ju aldrig velat typ brösten under hakan utan ett naturligt resultat. Men har ju sett att det blir väldigt snyggt på en del med hög profil med. Nä jag hade ju ingen aning om något alls när jag kom utan litade på han. Längtar till torsdag och på ett bra besök.
Lycka till o hoppas det blir bra! Jag försåt ville inte heller ha brösten vid hakan! Men det är inte mina, tror att det finns ulta hög?!? Eller?? Återkom gärna om hur det går!! Kram ❤️
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

AlexC skrev:
Vonkan, det borde ha gått så lång tid för dig att du KAN ha bikini med bygel. Jag fick order om att vänta 6 mån med bygel, så jag kör utan. Hoppas du hittar den perfekta bikinin :)
Jag ska egentligen ha bygel första 3månaderna, men vill helst ha utan!!! Men tänker att om en månad är det hela 2,5mån så då kanske jag kan ha utan bygel, hittar inga fina med bygel - känns inte lite väl tantiga???? Eller har ni något bra ställe?
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

30 maj, 2014

Japp gå till hunke Möller details gustavmelbin change dom e kanon å har super snygga bhar å bikini :-) kram kram
Gilla

AlexC

Kvinna ·

30 maj, 2014

Våga-2014 skrev:
AlexC skrev:
Jag ska egentligen ha bygel första 3månaderna, men vill helst ha utan!!! Men tänker att om en månad är det hela 2,5mån så då kanske jag kan ha utan bygel, hittar inga fina med bygel - känns inte lite väl tantiga???? Eller har ni något bra ställe?
Hittat en fin på Lindex av alla ställen, cream heter märket. Utan bygel då. Har bara precis fått godkänt av "flickorna" att prova bh ;)
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

Vonkan skrev:
Japp gå till hunke Möller details gustavmelbin change dom e kanon å har super snygga bhar å bikini :-) kram kram
Hemsida??
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

AlexC skrev:
Våga-2014 skrev:
AlexC skrev:
Hittat en fin på Lindex av alla ställen, cream heter märket. Utan bygel då. Har bara precis fått godkänt av "flickorna" att prova bh ;)
Ska spana in den då!!
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

AlexC bild på den??? Nyfiken som sjutton!ett konstaterande är att jag som köpte fyra nya bikinisar innan min resa i februari, kan gladeligen berätta att ingen går runt mig i bröstomkretsen!! Hihihih!
Gilla

AlexC

Kvinna ·

31 maj, 2014

Våga: hihi vilket underbart "problem" :):) Bara att gratulera!! Har lagt upp en bild på den på min sida nu, bara att kika :) Det är MYCKET roligare att shoppa bikini nuförtiden ändå ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem