Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

*bild* 7mån, citadell, Perthese 550cc

Bröstförstoring

Hej flickor, Som utlovat försöker jag uppdatera men bröstbilder första året! Mår fortfarande bra, inga konstigheter alls! Tränar o rör mig som förut! Mina Perthese är helt underbara o kramgoa, fortfarande ingen som frågat om de är "fake" (mittmål var att få så naturliga som möjligt), säckiga är de inte som många tycker att Perthese blir! Är hur nöjd som helst med andra ord! ;-) Bilden är dagens, efter träning o inget filter! ;-)

19

Sortera efter

Drömfen

Drömfen

Kvinna ·

Snygga som bara den!!!
Gilla
Whatsername

Whatsername

Kvinna ·

De är skitsnygga! Klart att du ska vara nöjd när de ser ut sådär!!! :D
Gilla
Hami

Hami

Kvinna ·

Ser väldigt fina ut! Toppen!
Gilla
Honeyloops

Honeyloops

Kvinna ·

Jättefina!! :)

Gilla
Nelle31

Nelle31

Kvinna ·

Galet snygga :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skitsnygga! Du har fått ett riktigt drömresultat 👍

Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Snyggaste brösten på POF om du frågar mig! Galet fina!! :)
Gilla
FullVolume

FullVolume

Kvinna ·

Herregud va snygga :) förstår att du är nöjd. Vem skulle inte vara det.

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Tack, vad rara ni är! De som följt mig vet att hag tvekat med storleken (då det finns oändligt mycket åsikter här inne) om vad den perfekta storleken är, att man ångrar sig om man lägger i för lite respektive förmycket! Är nu i efterhand så glad (trots dessa åsikter hit o dit) att jag gick på magkänslan o min kirurgs åsikt o fullföljde min planerade storlek! Visst låter 550 mycket men på min kropp känns det inte söka mycket då jag för övrigt är kurvig o muskulös! Det jag vill ha sagt "ta allting här inne med en liten nypa salt", detta är bra forum men mänga blir obstinata och tros sig veta allt bara för att man genomgått en Op. Alla vi kvinnor är kloka och vet nog innerst inne vad som är rätt för en själv. Tvekar man så skall man konsultera sin läkare för där får man de mest korrekta svar! Ta hand om er o ni som skall operers LYCKA TILL! Ni har mycket härligt att se fram emot (förutom det postoperativa) som bättre passform på kläder, snygga basplagg o att få problem att hitta tillräckligt stora BH:n i vanliga affärer! Låter som bagateller, men är så betydelsefullt för en som i princip aldrig kunnat ha klänning utan att stoppa i mångt o massor i BH:n! Kram på er! ❤️
Gilla
Newgirl

Newgirl

Kvinna ·

riktigt snygga :)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Supersnygga!! :D

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Annaas skrev:
Snyggaste brösten på POF om du frågar mig! Galet fina!! :)
Men Gud vilken komplimang! Tack snälla! Dina ser galet fina ut också! <3
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

Som tidigare sagts super fina ! Håller helt med dig om "hetsen och stressen" här inne ( missförstå inte, älskar forumet, men man blir lätt blind och påverkad om man inte vet exakt vad man själv vill) jag hade dina som mål, men i sista stund ändrade jag till 440cc. Det är jag glad för för de är stora med 440cc också :-)
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Me_2_ skrev:
Som tidigare sagts super fina ! Håller helt med dig om "hetsen och stressen" här inne ( missförstå inte, älskar forumet, men man blir lätt blind och påverkad om man inte vet exakt vad man själv vill) jag hade dina som mål, men i sista stund ändrade jag till 440cc. Det är jag glad för för de är stora med 440cc också :-)
Tack snälla du! Dina är verkligen superfina med, o ser så mycket större än mina trots att jag har större volym. Det är just detta med cc, man kan aldrig veta exakt hur viss volym kommer att yttra sig på viss typ av kropp! Dina 440cc är helt perfekt på dig, klär dig jättebra! O du gjorde helt rätt, magkänslan är sällan fel! Är du själv nöjd? Vackra är de o fin klyfta har du!! ;-) kram
Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Super snygga verkligen!! Så klokt och sant det du skriver!
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Beauty skrev:
Tack snälla, hoppas du må gott efter din operation! Ser toppen ut på bilderna! :-))
Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Våga-2014 skrev:
Beauty skrev:
Tack snälla, hoppas du må gott efter din operation! Ser toppen ut på bilderna! :-))
Vad glad jag blev tack.. Jag kan inte förstår stt jag mår så bra efter två veckor bara! Trodde det skulle va mycket mer jobbigt än såhär!!
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Grymt snygga stort grattis gumman kram kram
Gilla
Lumiess

Lumiess

Kvinna ·

Instämmer i hyllningskören! Nu är detta visserligen en lite gammal tråd och ver inte hur aktiv du är på forumet, men jäklars så fint resultat du har fått! Som jag skrev i min tråd innan så hade jag dina bilder som fingervisning till min läkare då jag skulle få mina egna bröst. De är galet snygga, grattis! 👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem