Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Bild! 8 dagar 485cc framför

Bröstförstoring

Blir bara mer och mer nöjd med mina bomber! :)

14

Sortera efter

Tilde

Tilde

Kvinna ·

Jättefina verkligen! :) jag ska operera mig nu i januari, ska ha samma st och inplantat som dig, samt framför, så roligt se din bild :) hur upplever du dom, hur känns st och hur känns inplantaten, väldigt hårda? supersnygga! Nu längtar jag ännu mer :)

Gilla
Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Vad roligt! Spännande o se hur dina blir! De känns bra! Nu har jag ju en läk bh som håller dom bra på plats. De är ju fortfarande svullna o hårda. Ska bli så spännande och se hur de utvecklar sig! Så roligt när bilderna kommer till nytta. Jag vet att jag tyckte att jag saknade framför bröst. Inte så många som har det, tyvärr. Kram :)
Gilla
Tilde

Tilde

Kvinna ·

nä det verkar som dom flesta sätter bakom, jag har framför koksalt nu och ska byta ut dessa och sätta i mer, har 275 nu, har du mentors anatomiska? ja det är så bra när man får se bilder på dom som har samma :)undra vilken bhst det kommer bli, vet du vad du har? Kram! :)

Gilla
LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

Vet inte om jag är udda men hade framför, har bakom nu dock är dom inte fullt tre veckor än men dom känns så sjukt mkt mer jag än vad framför någonsin gjordes :-o För min del är det en helt annan känsla och det känns mkt najsigare än framför :-)
Gilla
Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Tilde: ingen aning vad jag har för storlek faktiskt, får väl se när de är "färdiga". ;) LittlemissDaisy: skönt att du är nöjd! Ja det verkar som att bakom gör sjukt mkt ondare!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Som sagt..håller oxå med. Inte så ofta man ser framför placeringar och är det den placeringen som ger minst påverkan. Jag ska op om knappt två veckor, byte av implantat till större. Dina ser naturliga ut och jag hoppas på detsamma resultat. 400 hp, och jag är ju lite kortare :-) Nervös inför op, läser en del inlägg och påminns om den djävulska smärtan. Svårigheten att ta sig i och ur sängen...suck! Magen som krånglar osv... Men ändå värt det trots allt :-)
Gilla
Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Åh vad spännande! Jag har inte haft så farligt ont. Krampar mest i ryggen, men det kan jag ju leva med! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Spännande och oroligt på samma gång. Minns inte att jag var så här första tillfället. Det kom på op dagen, då var jag allt på en gång :-) Ja ryggsmärtorna minns jag oxå... Läste tips om att sov så platt som möjligt. Dvs bort med kuddar under huvudet :-)
Gilla
LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

Drutten 76 skrev:
Tilde: ingen aning vad jag har för storlek faktiskt, får väl se när de är "färdiga". ;) LittlemissDaisy: skönt att du är nöjd! Ja det verkar som att bakom gör sjukt mkt ondare!
Nej alltså det var inte så jag menade, jag har haft det betydligt lättare den här operationen! Dom känns som en del av mig efter den här op och inte som två klot under huden lixom.
Gilla
Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Jaha! Okej, ;) ja men det låter ju strålande! Skönt när man blir nöjd. :)
Gilla
Midnattsfrost

Midnattsfrost

Kvinna ·

Snyggt! Förstår att du är nöjd :)
Gilla
LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

När jag lägger upp bilder här så blir dom alltid på sniskan, annars hade jag lagt upp bilder på nybakade framför och runt 11månaders framför.. Såg verkligen helt fruktansvärt ut :-o
Gilla
Drutten 76

Drutten 76

Kvinna ·

Tack! :)
Gilla
Nemax78

Nemax78

Kvinna ·

Vad glad jag blir att se någon med samma strl som mig, ungefär samma resultat (men jag har bakom) vilket märke är det på implantaten? Ska bli soännande att följa dig :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem