Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Skutt
Kvinna ·
12 mar, 2013
BILD - Blir 400 för stort på mig?
BröstförstoringBara två veckor kvar innan det är dags för den efterlängtade op! Jag kommer att lägga in 400 i det högra och 375 i det vänstra. Vad tror ni om slutresultatet? Jag är jätterädd att det blir för stort och att jag kommer att känna som att jag vill försöka gömma dem. Jag är absolut inte ute efter några jättetuttar, utan vill ha några som passar min kropp och som gör att jag kan vara på stranden med barnen och känna mig bekväm. Tror ni 400 blir för stort?
Sortera efter
Jagominatuttar
Kvinna ·
12 mar, 2013
Tror de blir lagom! Jag söker det du beskriver och har samma utgångsläge som du, och jag ska lägga in 400cc :) och jag hoppas det blir bra! :)
Gilla
Jossan_80
Kvinna ·
12 mar, 2013
Gör ristestet och ta en bild så kan vi se det gör det lättare att avgöra.
Men 400 är generellt sett inte så stort. Allt bygger ju på vad du vill ha för resultat.
Gilla
Vanille
Kvinna ·
12 mar, 2013
Vi har nästan samma utgångsläge och jag ska lägga in 385/415. Jag har också varit lite orolig över att det ska bli för stort men tror nu att det kommer att bli jättebra. :) Sen är det jättesvårt att säga vad för stort är... Jag förstår ju att jag kommer att få stora bröst, sen kanske någon tycker att de är alldeles för stora medan någon annan tycker att de är helt lagom och ytterliggare någon annan tycker att de är för små.
Har du pratat med din kirurg om mindre storlek? Det som hjälpte mig att bestämma mig var att prata igenom det ordentligt med kirurgen. Jag fick reda på att jag har bred bröstkorg (eller vad man nu ska säga) och mindre storlek skulle innebära att brösten antingen hamnade längre ifrån varandra (med lite put) eller att de blev "platta" (med chans till klyfta). Inget av det är intressant för mig så jag väljer hellre att ha liiiite större bröst då.
Gilla
Skutt
Kvinna ·
12 mar, 2013
Tack tjejer för era synpunkter :)
Jag kollar massa bilder, läser och funderar. Tror ändå att det blir bra, så jag kör på mitt storleksval. Man vill ju såklart att det ska bli så bra som möjligt, inte för litet och inte för stort. Svårt det där :)
Gilla