Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Patte85 profilbild

Patte85

Kvinna ·

27 maj, 2011

Bild bomb 800cc

Bröstförstoring

Nu har jag äntligen taget mig tid, 3 dagar efter op.n tog jag äntligen en massa bilder! Idag känns inte så jätte bra, har fortfarande svår verk över allt tycker jag. Kan i alla fall sova gott på natten, och behöver ingen hjälp att komma upp från sängen! Igår fick min man hjälpa mig att duscha, och ta bort dem ritade strecken, som ju är svin svåra att få bort ( varför måste dem rita med sprit penna ) här kommer i alla fall bilderna! Ha en bra dag på er :) PS. före bilder på mina 500cc hittar ni i min profil :)

31

Sortera efter

Patte85

Kvinna ·

27 maj, 2011

Innan någon operation, hade jag en A-kupa på den ena o B-kupa på den andra, jag var 173 lång och vägde då 67kg! Liinda, jo som du säger när man har bakom bröst så försvinner lite också, nu har jag exakt så som jag tänkt mig från första början, så är jätte lycklig :)
Gilla

matilda89

Kvinna ·

27 maj, 2011

Oj jävlar vad stora :D Hahha, och du tycker mina är stora? Dina är ju fan dubbla :P

SNYGGA :)

Gilla

Patte85

Kvinna ·

27 maj, 2011

Ja dina ser enorma ut också hehe... Mycket kan man göra med bh.n också. Det var det jag ville slippa, och meningen med operationen från början, att ha stora fina bröst utan någon Puch-up bh o grejer :) alla vill vi ju framhäva våra bröst olika :)
Gilla

Michaelai

Kvinna ·

28 maj, 2011

Snygga!!  Tycker du bär upp dom riktigt bra 😉

Gilla

Patte85

Kvinna ·

28 maj, 2011

Tack michaelai :)
Gilla

Anonym användare

15 nov, 2011

Om en månad ska jag oxå ha 800 cc.så det finns en till här.hihi.lägger bilder sen på mina nya tuttisar

Gilla

Anonym användare

15 nov, 2011

Matilda hur mkt cc har du då?tycker att du har super stora.jag ska ha snart 800 cc.vill ba ha en bild hur mina nya bröst kommer se ut.

Gilla

Anonym användare

15 nov, 2011

Sjukt snygga!! Vill ha! :D

Gilla

Nemi

Kvinna ·

15 nov, 2011

Patte85 har du inga nya bilder? Vore så kul att få se...bopparna är JÄTTESNYGGA!!!!!

Gilla

Anonym användare

22 dec, 2011

annzz skrev:

Stora och otroligt snygga! 🙂

Hej Annzz!! Jag har bokat in en ny op tid för att göra en ytterligare bröst op, men undrar varför din sista op inte blev bra? Har du gjort en ytterligare korrigering efter det? Tacksam för svar!
Gilla

Rosamoln

Kvinna ·

23 dec, 2011

Wow ja det där va bomber;) Men de ser kanonsnygga ut:) Hoppas du blir nöjd med storleken nu hihi

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem