Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

*Bild* Citadell - Perthese -550c- 5mån

Bröstförstoring

Hej vackra kvinnor, jag haft lite svårt att hålla det jag lovat med bild uppdatering minst 1ggn/mån men skälet är att jag mår så oförskämt bra att jag glömmer att det är implantat jag har! :-o Nu fem månader sedan känns brösten fasta, fina i formen men fortfarande naturliga. Har inga som helt besvär, tränar regelbundet, arbetar och snitten i armhålorna syns knappt! Så here we go! Hörs snart igen! :-D kram ❤️

18

Sortera efter

nyaboobs

nyaboobs

Kvinna ·

oj Vad snygga!!!
Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Riktigt snygga!!!
Gilla
Nsahlin

Nsahlin

Kvinna ·

Shit vad snygga! Opererades igår av Peter och har så sjukt ont:( du får gärna kolla in på min bild och säga vad tror och om det ser bra ut. Svårt det där med tålamodet just nu..
Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Jösses vad snygga de har blivit tjejen!! Grattis! :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Svin snygga
Gilla
mistybound

mistybound

Kvinna ·

Men guud va snygga!! <3
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Ååååå jätte snygga grattis kram på dig gumman
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Supersnygga! Härligt att du mår så bra och att livet leker! Kram
Gilla
hallon1-9

hallon1-9

Kvinna ·

Jättefina bröst! Och så härligt att höra att allt fungerar så bra :-) En väldigt bra uppmuntran för oss som är relativt nyopererade och för dem som väntar på Op.

Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

Såå snygga !
Gilla
fisalotta

fisalotta

Kvinna ·

Supersnygga! :D Jag hoppas att jag oxå får ett så bra resultat med Perthese!! :D  (och inte rippling som verkar vara väldigt vanligt på smala tjejer, som jag är.. :( )

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Hej godingar! Tack för alla härliga kommentarer! Jag njuter av min nya o mer proportionerliga kropp! Önskar att alla ni fina flickor får en fin läkning o goda resultat! kram ❤️
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Nsahlin skrev:
Shit vad snygga! Opererades igår av Peter och har så sjukt ont:( du får gärna kolla in på min bild och säga vad tror och om det ser bra ut. Svårt det där med tålamodet just nu..
Hej o grattis till dina nya fina kompisar! Jag är helt övertygad om att du kommer att få naturliga o fina bröst! Mina var också strutiga i börja o visst gjorde det ont som sjutton! Men skam den som ger sig... Så jag sprang vårruset 1mån efter om o det gick bra det så nog vänder det för dig med snart! Jag fick mycket tryck o så efter bh:n o det var en befrielse efter 1mån att få bort den.. Då kändes det för mig att allt vände o blev bara bättre o bättre! Lycka till o Kram ❤️
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Vonkan skrev:
Ååååå jätte snygga grattis kram på dig gumman
Tack vännen! Hur är det med dig? Har värken släppt? De ser jättefina ut!! Kram ❤️
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Delilah skrev:
Supersnygga! Härligt att du mår så bra och att livet leker! Kram
Hej vännen! Vad kul att se att du genomgick fin Op och verkar vara välmående! Har som sagt inte varit aktiv så jag missade din stora dag! Sorry! Hur gick allt?! Hur tog barnen det? På bilderna verkar du ha fått jättefina boobs!! Förstör att du är himla nöjd! Kramar! ❤️
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Våga-2014 hej med mig är de bara bra har lite värk fortfarande men inget jag lider av mitt ena ärr har sjunkit lite mer än de andra å de kan Patrik göra om men jag vet inte om jag vill sys om på nytt ;-) hur mår du själv gumman kram kram gooding
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Vonkan skrev:
Våga-2014 hej med mig är de bara bra har lite värk fortfarande men inget jag lider av mitt ena ärr har sjunkit lite mer än de andra å de kan Patrik göra om men jag vet inte om jag vill sys om på nytt ;-) hur mår du själv gumman kram kram gooding
Mår superbra, tack! Stortrivs, har nyligen varit utomlands o först gången i mitt liv älskade jag att sitta vid polan o sola!!! ;-) hihih! Älskar att använda mina känningar som passar då fint nu!! Hur trivs du?
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

våga-2014 jag stormtrivs har aldrig mått bättre :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem