Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Candycane profilbild

Candycane

Kvinna ·

22 nov, 2012

*BILD* Dag 1 anatomiska framför 280cc

Bröstförstoring
Nu har jag kommit hem från Laser och Estetik där jag opererades idag klockan 12. 
Är väldigt pigg hittills och har inte ont, spänner i brösten och ryggen är lite öm. Vaknade upp klockan 2 och var lite borta, var väldigt angelägen att berätta för alla sköterskor att jag hade drömt om POF. hehe... 💋
Slänger upp några bilder! Är väldigt nöjd med storleken än så länge och min kirurg Patrik är helt underbar!
14

Sortera efter

Opticruise

Kvinna ·

22 nov, 2012

Grattis tjejen!! Kommer bli super det där.Va skönt att allt gått bra.. Läk-kram från mig👍
Gilla

NaeNae

Kvinna ·

22 nov, 2012

Åh Candy så himla fint!!! ❤
Gilla

villhamer

Kvinna ·

22 nov, 2012

Åh, vilket fint resultat! Vad skönt för dig att operationen är över nu och att du inte har så jätteont. Ser fram emot att följa utvecklingen (ska också placera framför i mars). 

Lycka till!
Gilla

AlmostFamous

Kvinna ·

22 nov, 2012

ÅÅÅ vad fina de är, det där kommer att bli toppenbra👍
Gilla

M12

Kvinna ·

22 nov, 2012

Ser jätte fint ut :)
Gilla

Candycane

Kvinna ·

22 nov, 2012

Tack så jättemycket alla! Blir så glad! <3 
Detta var ju inte alls så illa som jag hade tänkt mig. Varken narkosen eller smärtan. Så mycket oro helt i onödan 😇 Känseln i bröstvårtorna börjar sakta men säkert komma tillbaka också och jag är helt rörlig i armarna så det är skönt!
Nu ska man klara att sitta parkerad i soffan i några dagar förutom några kortare promenader. Någon som har tips på sysselsättning? ;)

Gilla

MiniSmultron

Kvinna ·

22 nov, 2012

Wow! Helt perfekta :D
Gilla

Blondie79

Kvinna ·

22 nov, 2012

Men guuuu så söta 👍 det där kommer bli superbra!!!!
Gilla

Dolphin

Kvinna ·

22 nov, 2012

Otroligt fiiiina redan nu. Grattis!
Gilla

Rosenknopp

Kvinna ·

22 nov, 2012

Grattis så fina de är alla redan! De kommer bli supersnygga!! 👍
Gilla

Anonym användare

22 nov, 2012

Vad fina redan :D tänkte på dig idag haha. Blev nästan nervös själv ;)
Gilla

Candycane

Kvinna ·

23 nov, 2012

Tack så hemskt mycket! :D det går framåt med läkningen. Har återfått känseln i bröstvårtorna och klyftan nu också. Bara underpolen kvar som är på gång känner jag. Och de börjar redan mjukna! Tror verkligen att det hjälper att äta massvis med ananas som jag har gjort för att det ska påskynda läkningen och minska svullnaden. Ett tips till alla nyopererade!!
Gilla

LadySS

Kvinna ·

23 nov, 2012

Wow, sjukt snygga redan! Grattis!! Sysselsättning... Jag satt på POF konstant! Haha! En skön kommentar från min man: vad ska du göra nu när du är op:ad och inte kommer hänga på POF längre? Hehe, känns som jag hänger här mer än någonsin nu. Han trodde också att jag skulle prata om bröst mindre, men icke!
Gilla

Sep

Kvinna ·

23 nov, 2012

Grattis! Skönt att allt gått bra och det kommer bara bli bättre och bättre för varje dag. Fint resultat redan och spännande att följa utvecklingen :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem