Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bubbles94 profilbild

Bubbles94

Kvinna ·

15 jun, 2020

Bild dag 5, ergonomix 450&500

Bröstförstoring

Hej fina vänner! Nu har det gått 5 dagar och jag har laddat upp en förebild och efterbild ( 4 dagar gamla bröst ) Jag börjar bli lite deppig då jag tycker att dom ser så avlånga och platta ut då jag ändå va ute efter fylliga stora tuttar :( dom är liksom JÄTTE stora i profil men framifrån är dom liksom platta, och lite ojämna :( är det normalt i början? Vad tycker ni om resultatet generellt ?..

11

Sortera efter

Vicelie

Kvinna ·

15 jun, 2020

Jag tror bara du ska ge det tid! :) jag känner lite samma som du men har kollat mkt på andras bilder och där ser man att det händer väldigt mycket under flera månaders tid med bröstens utseende. Jag gjorde mina för 7 dagar sedan och kan redan se stor skillnad bara jmf med för 2-3 dagar sedan. Så ge det några veckor till åtminstone, jag tror verkligen dina kommer bli så fylliga som du önskar med lite tålamod :)
Gilla

Cas

Kvinna ·

15 jun, 2020

Dom ser jättefina ut redan nu, de kommer droppa och bara bli snyggare och snyggare för varje dag :)
Gilla

bbbbb1

Kvinna ·

15 jun, 2020

De är jättefina! Lite svullnad kommer lägga sig och implantaten kommer lägga sig på plats. Vila ordentligt och om en vecka tror jag du kommer se skillnad. Uppdatera gärna hur det känns då.
Gilla

Bubbles94

Kvinna ·

15 jun, 2020

vicelie - åh va skönt att höra att du har sett skillnad! det är den här jobbiga väntan och man blir ju såklart orolig då det är första gången men tack för svar hoppas dom blir fylligare <3 

Cas - tack snälla!! skönt att få höra det av andra då man blir lite orolig <3 

bbbbb1 - tack snälla vad glad jag blir över att höra det!! Jag ska självklart uppdatera, lägger in en ny bild den 18e <3

Gilla

Betty Boop

Kvinna ·

16 jun, 2020

Wow! De kommer bli supersnygga! Ser man redan nu ju! Grattis! O du, jäklar vad snygga bröst du hade före oxå!
Gilla

Bubbles94

Kvinna ·

17 jun, 2020

Betty boop men åååhh va fin du är tack snälla vad rörd och glad jag blir!!! Så skönt att höra det ifrån någon annan <3 jag måste bara säga desamma till dig!! Ser SJUKT naturligt ut <3
Gilla

Wiilja

Kvinna ·

17 jun, 2020

Typiskt att man inte kan se alla bilder än, har precis samma som du gjorde mina igår. Så nöjd men tycker dom ser så små ut.. :/
Gilla

Bubbles94

Kvinna ·

17 jun, 2020

Jag förstår känslan :( men vi får ge de lite tid :( jag har fått upp hoppet efter att jag har sett andras bilder dvs hur dom såg ut innan och efter men Det klart man ändå blir lite orolig..;( håll ut <3
Gilla

Gargaboobs

Kvinna ·

17 jun, 2020

Är lite nyfiken på vad du hade för storlek innan operation då jag själv planerar in samma implantat och storlek om en vecka. Känner mig väldigt tveksam på exakta storleken trots 2 konsultationer..
Gilla

Hejhopp97

Kvinna ·

18 jun, 2020

Jag tycker dom ser fina ut redan nu, det avlånga du upplever är säkert pga att dom är svullna och det platta kanske kan vara dom inte "trillat ner" som dom ska ännu, när dom gör det kommer dom säkert bli mer runda och fylliga ? hoppas du får det resultatet du är ute efter ?
Gilla

Bubbles94

Kvinna ·

18 jun, 2020

picapia- jag hade 75B i bh storlek! Jag förstår att de är svårt att välja :( men om du velar mellan 450 och 500 tycker jag absolut du ska ta 500 då ca 50cc försvinner om du placerar den bakom muskeln dvs och det är verkligen inte en synlig skillnad mellan dom storlekarna, jag har ju 450 på vänster och 500 på höger bröst :)

hejhopp97 -  tack snälla vad skönt att höra <3 
 Det har gått 8 dagar om man räknar med idag och dom ser fortfarande likadana ut :( 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem