zoolander
Kvinna ·
Bild* En dag gaamla 375 cc anatomiska
Nu har det gått lite mer än en hel dag sedan operationen.
De svullnar upp och stramar mest hela tiden tycker jag.
Efter ett tag så började det skava mot stygnen så vart tvungen att lägga en kompressor för avlastning.
I överlag är jag jätte nöjd och det ser inte alls ut som brösten jag hade innan ! :D Jag hoppas dock att klyftan blir mer synlig snart och att den inte blir så bred som jag tycker det verkar som just nu.
Jag hoppas att det går bra för er alla andra tutt-systrar där ute !!!
Sortera efter

Gulkyckling
Kvinna ·

jag70
Kvinna ·
Nu har det gått lite mer än en hel dag sedan operationen.
De svullnar upp och stramar mest hela tiden tycker jag.
Efter ett tag så började det skava mot stygnen så vart tvungen att lägga en kompressor för avlastning.
I överlag är jag jätte nöjd och det ser inte alls ut som brösten jag hade innan ! :D Jag hoppas dock att klyftan blir mer synlig snart och att den inte blir så bred som jag tycker det verkar som just nu.
Jag hoppas att det går bra för er alla andra tutt-systrar där ute !!!
Samma här ! det börja att kännas mest under bröstet....har tagit 2 panodil från det jag kom hem vid 16.00....och blev ovanligt pigg ! nästan rastlöst skulle jag vilja säga 💋undrar om det normal.

zoolander
Kvinna ·

zoolander
Kvinna ·

jag70
Kvinna ·
Jo det fick jag men har inte känt någon behov för ta den 👎 på kliniken sa att jag kommer att nog behöva en sådant tablett
(Oxynorm 5 mg) som den heter, vid 00:00 så jag kan sova bättre.
Som sagt har klarat mig galant med Panodilen kommer säker imorgon 👍
Jag måste fråga dig har du kunnat lyfta på armarna idag ?

Gulkyckling
Kvinna ·
Tack! 🙂Ja, mina är nog så gott som klara... Men jag är jätte nöjd! Lycka till nu... 👍

zoolander
Kvinna ·

jag70
Kvinna ·
Hej på dig!
Idag kom smärtan rejält när jag vaknade.....fasen vilken tryck ! men efter frukost tog jag panodilen och ibumetin och släppte.
Har varit ute promenerat idag....men det så svår att INTE bli svettig.
Förresten jag såg bild på dig igår .....de ser nästa exact som mina 😀
mina ser lite olika svullna ut ....bara men jag tror att det är normal, jag ska på återbesök nu på Onsdag.

Bärry85
Kvinna ·

zoolander
Kvinna ·
Hej på dig!
Idag kom smärtan rejält när jag vaknade.....fasen vilken tryck ! men efter frukost tog jag panodilen och ibumetin och släppte.
Har varit ute promenerat idag....men det så svår att INTE bli svettig.
Förresten jag såg bild på dig igår .....de ser nästa exact som mina 😀
mina ser lite olika svullna ut ....bara men jag tror att det är normal, jag ska på återbesök nu på Onsdag.

zoolander
Kvinna ·