Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
dezerie

dezerie

Kvinna ·

Bild före och 3 dagar efter 400cc

Bröstförstoring

Nu har lagt ut bild på före o efter operation, har gått 3 dagar och brösten är fortfarande väldigt hårda och svullna upptill.. längtar verkligen tills de börjar mjukna och falla ner på plats så de får den där fina runda formen!

3

Sortera efter

4BARNSMOMY

4BARNSMOMY

Kvinna ·

dezerie det är lite olika från person till person men jag kan säga att mina bröst snart är 3veckor gamla o dom är fortfarande svullna upptil..ena bröstet mer än det andra..som sagt det är 6månaders läketid man måste ha tålamod!ar även upplevt att jag känner hur det bubblar till i vänstra bröstet också...
Gilla
dezerie

dezerie

Kvinna ·

4BARNSMOMY skrev:

dezerie det är lite olika från person till person men jag kan säga att mina bröst snart är 3veckor gamla o dom är fortfarande svullna upptil..ena bröstet mer än det andra..som sagt det är 6månaders läketid man måste ha tålamod!ar även upplevt att jag känner hur det bubblar till i vänstra bröstet också...

Ja gäller att ha tålamod! Men till bikinisäsongen trodde sköterskan att de skulle hinna få en fin form ;) bubblar lite i mina bröst också och lite under bröstvecket om man känner lite med fingrarna..
Gilla
4BARNSMOMY

4BARNSMOMY

Kvinna ·

oooh va läskigt d låter!! hahah...men d kan va luft..har hört att d är jätte vanligt att det förekommer:)))) jag hoppas allt går frammåt med dina nya boobs:D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem