Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Bild före op, tror ni 545 blir gigantiskt ?

Bröstförstoring

Hej! Lägger upp en förebild för lite åsikter!! Måste dock säga att den är lite orättvis då bröstet till vänster på bilden ser konstigt ut då jag tar bilden med den armen. Så bröstet på höger är så de ser ut. Ska göra anatomiska bakom o velar nu mellan 545 och 480. Jag har 400cc i egen vävnad och storlek 70e i bh-ar. Skulle lagt 495 men de nya implantaten (545 o 480) är högre då jag ville ha fyllighet även upptil då jag tycker vissa anatomiska tenderar att se ut att sitta lite långt ner. Så va tror ni?

16

Sortera efter

Nina

Nina

Kvinna ·

Vad är det för märke på implantaten? Behöver du runt 500 för att slippa lyfta eller vill du ha den storleken? Jag har B 75 med häng och skall lägga in runt 450-550 beroende på om jag skall ta anatomisk eller runda :) Jag tror de kommer bli stora men snygga :)
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Det är mentor högprofil. 440 är de minsta jag kan ha för att fylla ut mina egna. Men de kommer även ta bort lite hud i snittet om de behövs. Så är mer att kirurgen tror att 545 är de jag ska ha efter hur jag förklarat. Men är lite rädd att 545 blir i största laget och funderar på att gå mer till 485 :) är rädd att de ska se alldeles för stort ut o att jag inte kommer kunna ha mina kläder .
Gilla
Nina

Nina

Kvinna ·

Vad har du för bh storlek på tex hm? Får du betala extra för att avlägsna hud? Har hört några nämna det innan :) Jag tycker anatomiska inte känns så stora som runda ofta hör :) Har du gjort 3D
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jag kan inte ha bh-ar på hm :s Lindex bara o då är de 70e ibland 70D . Ja jag vet inte riktigt hur mkt extra jag betalar;s bra koll haha. Allt som allt 59500:)
Gilla
Nina

Nina

Kvinna ·

Gol1 skrev:
Jag kan inte ha bh-ar på hm :s Lindex bara o då är de 70e ibland 70D . Ja jag vet inte riktigt hur mkt extra jag betalar;s bra koll haha. Allt som allt 59500:)
Ok, tänkte för när man går till vissa butiker kan man få en annan storlek än tex hm etc. Tänkte att innan jag fick barn hade jag D 75 på hm och 70E på dyrare bh-butiker :) En annan jag känner skulle ha en jätte stor storlek men brukade ha typ C på t ex hm :) Så verkar lite luddigt :)
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jaha ::) jag förstår. Jag vet inte riktigt då hm aldrig har storlekar på 70 och med stor kupa . Va jag hittat :) de är alltid 75 eller 80 om man vill ha större kupa och de funkar inte på mig utan då sitter det slappt runtom o ger inget stöd.
Gilla
Nina

Nina

Kvinna ·

Gol1 skrev:
Jaha ::) jag förstår. Jag vet inte riktigt då hm aldrig har storlekar på 70 och med stor kupa . Va jag hittat :) de är alltid 75 eller 80 om man vill ha större kupa och de funkar inte på mig utan då sitter det slappt runtom o ger inget stöd.
Jaha :) Hade ni gjort 3D bild? :)
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Nej tyvärr ingen 3D bild :( ska dit igen nästa fredag och prova igen 545 och 480, jag börjar dock känna mig dryg, 4 gången jag åker dit :s men va gör man
Gilla
Nina

Nina

Kvinna ·

Gol1 skrev:
Nej tyvärr ingen 3D bild :( ska dit igen nästa fredag och prova igen 545 och 480, jag börjar dock känna mig dryg, 4 gången jag åker dit :s men va gör man
Oj, jo men det är ett dyrt ingrepp man bara vill höra en gång och då skall man vara säker :) Iaf så säker det går att bli :)
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

Jag hade absolut lagt framför muskeln med ditt utgångsläge. Storleken tror jag blir bra för att fylla ut. Dina bröst är ju väldigt snygga nu tycker jag.
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Tack :) varför skulle du lagt framför ?
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jag vill inte ha framför och jag kommer ju lyfta lite. Och enligt per så är min vävnad så "mjuk" osv så han sa att jag inte har risk för db? Men hur tänker du med framför geléhallon ? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Gol1

Gol1

Kvinna ·

Jag ska ju lyfta? Och lägga bakom. Jag måste ha minst 440för att fylla ut mina egna. Tycker de är svårt och enligt per min kirurg är implantaten inte så tunga. Tycker allt är en ända röra :s
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Gol1

Gol1

Kvinna ·

Sen är grejen med mina att har har mycket hud i underpolen, och bilden är inte helt rättvis. Jag vill absolut inte ha mina bröstvårtor högre upp änva de kommer bli när jag fyller ut dem. Är skinnet i underpolen som de ev behövs ta bort lite av :)
Gilla
Gol1

Gol1

Kvinna ·

Haha alltid lika på söndagar ;) jo men som jag skrev behöver vi ev ta bort lite av skinnet under, att man skär bort en remsa i snittet. :) sen behöver jag minst 440 för o fylla ut dem ändå då jag har så pass stora och breda. Har ju 70e och 400cc i egen vävnad. Och har väldigt bra kvalité på mitt skinn haha va fult de låter. Men jag är så jävla osäker på 545, de låter så jäkla stort. Vill nog gånger till 480. Men vill ändå ha stora, o struntar i hur fejk de ser ut :) och kommer även skaffa barn inom 5 år eller nå skimmer iaf få lyfta dem sen. De ända jag vet är att per har gjort väldigt många lyckade operationer och är grym med anatomiska:) Ver inte om man Funderar för mycket egentligen. (Hypokondriker som jag är);) Kirurgen har ju mätt o greja så man tycker ju att de borde kunna sin grej o ge mig ett grymt resultat ) Är just den jävla storleken 480 eller 545:) vill inte ha gigantiska så ja ser ut som ett hus men vill ha stora. Fan va jag svamlar:)
Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

Jag tycker formen på dina bröst gör att du inte borde behöva lyfta, om du nu inte är ute efter silikonlooken. Du har ganska stora bröst nu och ett tydligt bröstveck. Det låter som lämpligt med framför placering då. Myten att framför bröst hänger mer och snabbare, har jag nog inte sett ett enda exempel på.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem