Välkommen till nya Plastikoperationsforum
undefined profilbild

Anonym användare

27 maj, 2011

Bild lyft samt bakomplacering 500cc

Bröstförstoring

Nu är det äntligen klart! Men guuud så himla ont jag haft/har. Trodde aldrig att det skulle kännas på detta vis. Hua... Tur det går över.. Jag gjorde ett lyft samt flyttade bak mina 500cc i förrgår. Dom ser ut som crap just nu och jag hoppas verkligen att dom blir som jag önskat nu efter 2 operationer. Men är faktiskt lite nojjig, för dom är så himla strutiga. JA jag vet att det bara är 2 dagar sen op, men det vart en liten chock för förra operationen såg man ju som resultatet på en gång, ett par jättestora bröst och nu så va dom jätte små, men dom ska ju komma ner i fickorna och det tar ju längre tid då man har bakom och dessutom lyft. Trodde faktiskt att dom bytt till mindre då jag lyfte på täcket, Fanns inget där liksom :S Här kommer en bild iaf, dom ser ju för taskiga ut men det är bara 1 dag efter operationen! Tror ni dessa strutar kan bli runda och fina? Ville ju ha dom så samt närmare ihop...

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

27 maj, 2011

Skulle ju ha med en förebild men den glömde jag, men den finns i mitt galleri, kan man lägga in bild i efterhand?

0 Gilla

Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

27 maj, 2011

Dom kommer bli superfina!!..👍

Men usch hur dom såg ut efter enbart förstoring,förstår inte hur kirurgerna överhuvudtaget kan riskera att få såna resultat.. Du är ju långt ifrån ensam att ha fått det.. Tycker det är bra mkt finare med ärr och ett par fasta bröst än ett par hänglökar som vårtgårdarna sitter alldeles för långt ner på..  Får man fråga vad kirurgen trodde du skulle få för resultat efter enbart förstoring??

0 Gilla

profilbild

Anonym användare

27 maj, 2011

Taaack =)

Ja han sa att om han la i tillräckligt mkt cc så skulle jag slippa lyft.... Jo och man står ju helt ensam mot en kirurg, ord mot ord bara. Har vart en jäkla resa detta. Så nu hoppas jag verkligen att det blir bra för nu orkar jag inga fler operationer!

0 Gilla

Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

27 maj, 2011

Herregud detta är något jag stör mig grymt på. . Startade en tråd tidigare om just detta tidigare för det retar mig👎

Vet precis vad du menar,herregud man litar ju på kirurgen,han ska ju vara den som kan och vet vad som blir bäst resultat på just mig.. Har du fått anstränga dig mkt för att få denna op? Vad fick du betala för den?

Tror inte du behöver fler operationer nu 👍

0 Gilla

optimus profilbild

optimus

Kvinna ·

27 maj, 2011

Kommenterade i andra tråden, men ser verkligen bra ut nu och de kommer bli grymma när det "ploppar" ut!! Förstår att du inte va nöjd med din framförplacering =/

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem