Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Angelica

Angelica

Kvinna ·

Bild mina 800 cc

Bröstförstoring

Här kommer en bild på mina nya tuttar! Älskar dom. Det som är fixat; stööre strl, mindre mellanrum och sänkt bröstveck för lite mer underpol.

9

Sortera efter

Malin88

Malin88

Kvinna ·

Jättesnygga!!! O du bär upp dom jätte ra. Men de kommer bli större sen :) mina såg större ut efter ca 2 veckor :)
Gilla
Angelica

Angelica

Kvinna ·

Tack!! Ja jag tror dom kommer ploppa fram lite mer har ju följt din utveckling å syns ju stor skillnad på op 2 med när det gått ett tag. Är så sjukt svullen nu med efter open fattar inte att jag är så känslig men den platta msgen är heeelt borta och magen känns lika spänd som en ballong som är på väg spricka. Va såhär sist med men man förtränger ju lite.
Gilla
Hella

Hella

Kvinna ·

Oj, vad snygg form redan!!! Grattis, ser ut att passa dig perfekt! En fråga: På vissa tjejer sitter ju brösten ganska högt upp direkt efter operation, innan de trillar ned (efter ca 3 mån?) - men på dig ser de ju perfekta ut från början, kan det bero på att du haft implantat innan?
Gilla
Angelica

Angelica

Kvinna ·

Tack :) Ja det spelar roll. Fickorna finns ju redan och är där, dom görs ju bara lite större för att få plats. Tycker verkligen inte de ser groteskt stora ut på mig, hoppas jag inte mist all uppfattning haha. De ser stora ut men inte överdrivet.
Gilla
Hella

Hella

Kvinna ·

Det låter logiskt! Nej de ser verkligen inte groteskt stora ut - bara skitsnygga helt enkelt! :-) Du kan verkligen vara nöjd och bara njuta!
Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

super fina :D nice!

kommer bli större och snyggareeeee (fast redan snygga) hubba hubba ;)

Gilla
hik

hik

Kvinna ·

skitsnygga :D

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Mega snygga! =) Å stora. I like! Hoppas allting läker som det ska! kram

Gilla
Angelica