villduveta
Kvinna ·
*BILD* Mina nya bröst 500c, blev inte som jag trodde
Jag opererades för 2 dagar sen på proforma clinic. La in 500cc (bakom muskeln) men trodde verkligen det skulle bli större än såhär. Håller ni med om att det ser ut som att jag lagt in mycket mindre? eller är det jag som redan blivit storleksblind?
Kommer dom bli större när svullnaden lagt sig?
Jättetacksam för svar!!!!
När man ser bilder på andra med A kupa som lagt in 500 så ser det ju större ut på dom :/
Kommer dom bli större när svullnaden lagt sig?
Jättetacksam för svar!!!!
När man ser bilder på andra med A kupa som lagt in 500 så ser det ju större ut på dom :/
Om ni tycker något ser konstigt ut så snälla tala om det för mig
Sortera efter

minis
Kvinna ·
De bilderna du tittat på kanske inte har lagt i samma profil på implantet som du har? Vilken profil har du?
Gilla

NaeNae
Kvinna ·
Men du är mindre än en dag efter op. Mina kändes mkt större efter 1 månad än vad det gjorde direkt efter
Gilla

Minisken
Kvinna ·
Jag tycker dom ser superfina ut!! Tror inte du ska nojja för mkt över storleken förrän dom är "färdiga".. Flera här säger ju att som mognar efter flera månader. Du har ju toppenfin form och jag tycker att även om dom stannar så som dom är så är det ju kanonfina och behöver absolut inte vara större, inte i mina ögon iallafall! Men Ta det du bara lite lugnt så får du se om det blir som du hoppats på! Jag håller tummarna! 👍
Gilla

Busan83
Kvinna ·
Det kommer hända mkt vänta bara! :-) mina bröst blir 4v snart och tittar jag på första bilden efter op och 2v efter så syntes det att brösten "kommit fram mer" och blivit större! :-))) Tålamod, det är svårt att vänta men det kommer! :-)) och de är kanonfina redan!! :-)))
Gilla

dakt73
Kvinna ·
Avvakta det kommer bli super m tiden och det ser ju fin fint ut
Gilla

Juli11
Man ·
Det är för tidigt att uttala sig om det än. De kommer "ploppa" ut och hänga till sig. Tänk att de har en muskel som de ligger bakom som pressar det tillbaka. Sen är det ju som ngn skrev så att det du kanske kollat på är High profile och du kanske lagt in mp? Olika och lika implantat ter sig olika på olika personer.
Men ta det lugnt, det kommer hända mycket framöver
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Det kommer att hända mycket de närmsta veckorna, vad jag har förstått. Om mina bröst liknar dina när jag vaknar upp efter op, kommer jag att springa naken på Sergels Torg och yla av lycka!👍
Gilla

Anna.
Kvinna ·
Användaren Baylis har nyligen lagt upp bilder som där man tydligt ser hur mkt som händer, kika! :)
Gilla

Vikram
Kvinna ·
Jag la in 550 cc och känner precis som du!! Ser vissuelt ut som stor B liten C... Hade velat att de skullr se större ut.. Men men... Dina kommer ploppa ut de närmsta veckorna pch resultstet är superfint redan nu på dig!
Kan ändå förstå din känsla!
Men grattis:)
Gilla

ida2
Kvinna ·
Dom förändras nog upp mot ett år framåt :) men tycker dom är fina ;) de har gått lite nu sen du la upp fotot lite nyfiken på hur har dom förändrats sen dess?;)
Gilla

tiesta
Kvinna ·
Vet precis hur det känns, du kan kolla mina bilder på hur mina 500cc HP utvecklades under de första 6 veckorna. Nu lade jag framför muskeln så du ska nog se att dina kommer förändras ännu mer från din utgångspunkt. Sen kommer det kanske ta lite längre tid för dina att utvecklas eftersom din muskel håller in implantatet vilket det inte gör för mig.
De ser förresten jättesnygga ut redan nu så de kommer nog bli skitsnygga när de lägger sig tillrätta :)
Gilla

villduveta
Kvinna ·
Tack för alla svar och alla som skriver så snälla saker
är så glad att jag hittade till det här forumet!
Jag får helt enkelt ha lite tålamod som ni säger.. :) även om det är jobbigt!
Jag får helt enkelt ha lite tålamod som ni säger.. :) även om det är jobbigt!
Gilla

happyjenniegbg
Kvinna ·
åååh guud va fina :)
Gilla

villduveta
Kvinna ·
Tack va glad jag blir!!
Gilla

ida2
Kvinna ·
Dom är jätte fina ochinte mindre än vad mina 520 är :) men ser lite intryckta" ut de ser ut som dom måste få komma ut lite mer så jag tror dom kan förändras en hel del ;)
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
De ser jättefina ut!
Funderar själv på 500cc men är lite osäker på om det kommer att bli för stort. Enligt min läkare skall jag få framför.
Ni som kan, blir de större än bakom?
Utgångsläget var 400cc men läkaren ville att jag skulle ristesta upp till 500cc.
Gilla

Coriander
Kvinna ·
Dom är superfina! Hoppas mina ser ut så när jag vaknar:D
Gilla

Presley
Kvinna ·
Mina växte två storlekar den första månaden :) så va du lugn om vill ha större ;)
Gilla