Mrs V
Kvinna ·
28 jan, 2011
Bild på 400cc framför
BröstförstoringHej tjejer. Nu har jag lagt upp bild. Tyvärr har jag varken styrka eller ork att hålla på med kameran så jag tog en snabbt.. blev inte den bästa men så ni får ett uhm i alla fall om hur de blev. Dem ser betydligt större ut i verkligheten så jag hoppas de svullnar ner och blir som på bilden i storlek :P
Och min mage är enormt svullen så va inte taskig mot den :P
Sortera efter
Anonym användare
28 jan, 2011
Anonym användare
28 jan, 2011
Så himla fina!! Funderar på om jag också skulle gjort framför... Du ska va riktigt nöjd. Nu hade ju du sjukt fina tuttar redan innan, så jag är inte förvånad!
matilda89
Kvinna ·
28 jan, 2011
Mellanrummet är ju svinbra! :) Tycker det ser riktigt bra ut efter att det bara är 2 dagen! :) Wiie!
Hur mycket större är det i verkligheten än på bild? Är du nöjd eller blev du rädd efter du tog bort bandaget? ;)
Mrs V
Kvinna ·
28 jan, 2011
Mellanrummer är som jag hade innan. Men just nu kan jag inte pusha dem inåt eller uppåt eller något.. nu är dem ganska stela och sitter där dem sitter men det lättar förhoppningsvis upp. Vill ju ha rörelse i dem med :P
Dem är ganska mycket större i verkligheten.. min kille höll på tappa hakan och sa dem va för stora.. men jag hoppas dem blir som på bilden efter svullnaden gått ner.. och från sidan ser dem groteskt stora ut.. orkade inte ta bild på det för det värker och svider så i mina ärr.. kanske gör det imorgon om det känns bättre..
Men överlag är jag nöjd, förväntade mig värre.. med tejpen runt om såg dem sjukt strutiga ut..
Men tack för komplimangerna iaf :)
BEATASBRANDBILAR
Man ·
28 jan, 2011
Jättefina och lagom val av storlek tycker jag. :)
matilda89
Kvinna ·
28 jan, 2011
Ja, de säger ju att mellanrummet ska vara detsamma som innan op :)
Ja, men klart att det lättare upp, lär väl ta några dagar till innan du kan röra armarna ordentlig igen haha.
Okej, för jag tycker de är STORA på bilden, men efter svullnaden gått ner kanske de blir lite "mindre"?
Nej men det förstår jag, lägg upp bilder efter helgen så mår du säkert bättre!
Anonym användare
28 jan, 2011
Omg, vad snygga! :D Jag vill så ha framför och står och väger mellan olika storlekar, men det är så snyggt på dig, det där!
lajsa123
Kvinna ·
28 jan, 2011
redan jättefina!!! :)
Malin88
Kvinna ·
28 jan, 2011
GRATTIS! de ser jättefina ut för bara va två dagar! de kommer bli mkt mjukare o mer följsamma. mina va stenhårda o kändes som hård gummi, men nu gårde pusha upp väldigt lätt. så de kommer ska du se! :)
Gos
Kvinna ·
28 jan, 2011
Håller med föregående! De ser jättefina ut. och din mage ser också fin och normal ut =))
Mrs V
Kvinna ·
28 jan, 2011
Tack vad ni är snälla. Jag ska försöka ta bild från sidan med sen.. då ser dme verklgen strutiga ut tycker jag.. haha. Brukar brösten bli mycket mindre när svullnaden lägger sig eller? För jag gillar endå storleken och vill inte förlora föör mycket iheller :P
Hehe jo min mage e baaaoowta stor. Känns som någon blåst upp en ballong innuti mig, men antar det lär försvinna efter ett tag. Har lyckats va utan smärtsillande sen 06 imorse.. hoppas inte behöva ta så ofta mer för dem ställer till emd problem för min mage.. tyvärr :P
Malin88
Kvinna ·
28 jan, 2011
jag tror du kommer få den storleken ungefär, svårt o veta men formen kommer ju bli finare med tiden :) och jag va med jätteuppsvälld i magen o armarna. såg ut som en flodhäst. så man känner sig inte så snygg efter en bröstoperation som man kan tro :P brösten är som två spjut o magen som en ballong :P men efter nån vecka är det tvärtom :)
Anonym användare
28 jan, 2011
så dar tuttar vil jag ha! det ar mina nye drøm brøst ! inte større inte mindre, perfekta och runda! ohh, kan vi byta :P
Uniica
Kvinna ·
28 jan, 2011
Anonym användare
28 jan, 2011
WoW! blev ju as fina! skulle inte tro att de bara e nån dag gammla!! hoppas du e nöjd! vore ju bra för dig att slippa smärtis men gå inte o ha onödigt mycket ont heller! kram på ré!! 😀
Mrs V
Kvinna ·
29 jan, 2011
Uniica.. ja dem är hyffsat stora.. dock börjar jag redan vänja mig.. så jag tänker inte stå framför spegeln för rädd jag kommer vänja mig och sen går svullnaden ner och så bara känsn dem för små.. rädd för jag ska uppleva den känslan :P
Sara2barn.. ja jag är nöjd än så länge.. faktiskt :) jag va orolig innan jag hade tagit av all tejp runt om.. mendem såg inte så hemska ut som jag va rädd för, hoppas bara resultatet håler sig eller bli finare.. rädd nu för de ska bli fulare.. hänga till sig för mycket när svullnaden gått ner..
Anonym användare
29 jan, 2011
Tycker dom ser jättefina ut GRATTIS gumman!Jag vet man svullnar jättemycket efter op jag såg ut som en elefant💋Kram
Tycker inte det e något fel på din mage? Och brösten e ju jättefina!
Stort grattis