Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
emelie123

emelie123

Kvinna ·

BILD PÅ 450 CC, HÖG, till er bronsmedlemmar :)

Bröstförstoring

Hej allihoppa, jag satt och tänkte på hur frustrerande det var att inte kunna se allas resultat när man inte ännu blivit silvermedlem.

Så nu lägger jag upp en efterbild till er som bara är brons, än så länge :)

Kanske även är intressant för er silver, att se det "påklätt"
Hoppas ni kan se någelunda strl resultat. :D
Stor kram!

10

Sortera efter

Malin88

Malin88

Kvinna ·

Ser snyggt o stort ut! Ser ut o bli bra av det jag sett :) vill ha din storlek på mina bröst hehe
Gilla
emelie123

emelie123

Kvinna ·

Malin88 skrev:
Ser snyggt o stort ut! Ser ut o bli bra av det jag sett :) vill ha din storlek på mina bröst hehe

Åh vad glad jag blir av att Du säger det! Du som är POF-Prinsessan ju, haha. Kändisen här :D
Du har ju underbart fina bröst, hoppas dock att dina motgångar löser sig och du blir nöjd.. :D

och ja, mina verkar ju efter mycket om och med bli stora.. och jag är glad att jag inte tog 550 som jag tänkte! ;O
Man blir blind här.. Kram kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Vad fina och stora =)

Jätte snällt av dig att lägga upp en bild, precis det jag saknar att se bilder.
Hoppas jag får göra det rätt snart..
Men det här var super. Är nämligen 450cc som ja funderat på och det ser ju super bra ut =)

Gilla
cassandrajj

cassandrajj

Kvinna ·

Wow snyggt!

Gilla
ksjo

ksjo

Kvinna ·

Ser jätte fina ut! Snällt av dig att lägga upp en bild :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ser ju jätte fina ut! Jätte snällt att lägga upp en bild, är jätte osäker på storlek, men antar att Örjan har koll på det där så han får hjälpa mig, funderar mellan 350-400 cc, jätte svårt då jag inte vet exakt hur det kommer se ut på mig! :)

Gilla
kottbitten

kottbitten

Kvinna ·

Ser fint ut (y) Schysst att du tänker på oss bronsare...👍

Gilla
Susanna

Susanna

Kvinna ·

Det ser verkligen fiiint ut, jag har valt samma storlek och coh 1 under muskeln..... Jag längtar så efter op. Känns de naturliga att ta på? Har inte riktigt fått kläm på hur stor skillnaden är på de olika coh. Hur lång är du och vad väger du, själv är jag 169 cm, 60 kg.....:)
Gilla
PeggySue

PeggySue

Kvinna ·

Det ser himla fint ut än så länge! Skönt att få lite tankeställare om hur många cc man själv ska välja sen.. 

Tack för att du tänkte på oss mindre lyckligt lottade som bara är på brons än 😉

Gilla
Angelikasmamma

Angelikasmamma

Kvinna ·

Va fina de är...<3 opererade mej för precis 7 dagar sen ..mina är bara 75cc mindre men vill jätte gärna ha din storlek nu.. De är perfekta :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem