längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Bild på 5dagars ankarlyft +275cc
Andra bröstoperationerIdag fick jag äntligen ta bort tejpen och se mina nya bröst för första gången:))) Överlycklig är jag. Så svårt att förstå att detta kunde göras av mina förra bröst..Åhh vilket lyckorus kan knappt äta nåt:)
vad tycker ni? Skillnad på vårtornas position va:)
Sortera efter
gasp
Kvinna ·
12 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
tack tack tack. jag e såååååå lycklig att jag skulle kunna springa heeela natten:)))))))))))
mise00
Kvinna ·
12 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Jag var ju där idag som sagt. tog knappt tre min tur att man har nära ändå.
men har du gjort om ditt lyft? noch var det första´i så fall gjort av honom?
Hoppas hoppas verkligen inte att det börjar hänga nu igen
Jag trodde att det skulle göra ont o ta bort tejpen med d känndes knappt o gick jättesnabbt. Lycka till o hoppas du blir nöjd
mise00
Kvinna ·
12 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Åh jobbigt o behöva gå igenom det flera gånger. hoppas verkligen att ja slipper det och självklart du me. Hoppas du får ett kanonresultat.
Men som du ser mina nu ser det ut som att det kommer att bli bra eller? ja förstår mig inte riktigt på det här är bara så rädd att de ska börja hänga igen
Håller tummarna för dig nu
EVAA
Kvinna ·
12 sep, 2011
Skitsnyggt👍 Stor skillnad både på bröstvårtornas placering och storlek.
Visst är det skönt att nerverna är kapade så att man slipper känna smärtan vid tejpbyte! Även om man självklart hoppas på att känseln kommer tillbaka med 100 procent......
mise00
Kvinna ·
12 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
ja har inte tappat nån känsel alls. e jätteförvånad. Har nästan mer känsel nu än innan. Kan det vara så?
harliedavie
Kvinna ·
12 sep, 2011
Snyggt Bruden!!
Förstår att du kan springa av lycka :)
Kram
mise00
Kvinna ·
12 sep, 2011
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Ju jag har sett dem. Det var lite dem bilder som fick mig att tveka på om ja verkligen skulle ta Gunnar. men nu är det gjort o jag får bara hoppas att dem håller ett bra tag. Får du betala nåt för korren?
EVAA
Kvinna ·
12 sep, 2011
Tydligen kan det vara det.....annars hade det ju inte varit så för dig. Bara för mig att säga dubbelgrattis både till snyggt resultat + till känseln😀 Och va bra att det inte gjorde ont med tejpen ändå!
För mig tog det ca 2 månader innan känseln hade kommit tillbaka nått så när, och nu efter 5 månader har det kommit till en bra nivå, dock inte som det var innan op.
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Det sa jag till honom att jag hellre går med lite fejk än häng. Häng har ja redan gått för länge med. o ja sa att han skulle lyfta vårtan så mkt det bara går då sa han att den hamna på typ 20 21cm o då sa ja helst 20 då:) jag var jättetydlig med att jag inte ville ha häng att de ska var runda o fasta o att han skulle dra åt allt han kunnde. jag visade faktist hennes bild o sa att det inte e ett sådant resultat jag vill ha. skälet till att ja visade bilden var för att det var just han som hade opererat dem. kännde mig lite dum men ja ville vara tydlig med vad jag ville ha
Opticruise
Kvinna ·
12 sep, 2011
Grattis va fina! och det rolliga är att dom blir bara finare och finare👍
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Grattis va fina! och det rolliga är att dom blir bara finare och finare👍
Tack snälla. Hoppas verkligen att de blir finare o finare o inte hängigare o hängigare:))
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
Tydligen kan det vara det.....annars hade det ju inte varit så för dig. Bara för mig att säga dubbelgrattis både till snyggt resultat + till känseln😀 Och va bra att det inte gjorde ont med tejpen ändå!
För mig tog det ca 2 månader innan känseln hade kommit tillbaka nått så när, och nu efter 5 månader har det kommit till en bra nivå, dock inte som det var innan op.
Då e det bara att vara extra tacksam för mig:)
var inne o kolla på dina bilder. va fina dina ärr är
mise00
Kvinna ·
12 sep, 2011
EVAA
Kvinna ·
12 sep, 2011
Jag är supernöjd med ärren. Var lite orolig innan men tänkte att vad är värst.....ärr eller häng? Men det blev över förväntan!
längtar
Kvinna ·
12 sep, 2011
hahahha rolig du e..aa du han var minst sagt stressad idag. som sagt mitt återbesök tog max tre min. jag ville fråga massor. hur mkt vävnad han tagot bort ´bla. men han bara tog bort tejpen sa de tre sakerna ja skulle göra. ha sportbh 2 mån, tejpa minst 2 mån o inte sola ärren 1 år. sen var det heeeej dåååå:)))
wow vilken skilnad ! Jätte bra resultat , riktigt fina ju! =)=)