Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
längtar profilbild

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

Bild på 5dagars ankarlyft +275cc

Andra bröstoperationer

Idag fick jag äntligen ta bort tejpen och se mina nya bröst för första gången:))) Överlycklig är jag. Så svårt att förstå att detta kunde göras av mina förra bröst..Åhh vilket lyckorus kan knappt äta nåt:)

vad tycker ni? Skillnad på vårtornas position va:)

38

Sortera efter

gasp

Kvinna ·

12 sep, 2011

wow vilken skilnad ! Jätte bra resultat , riktigt fina ju! =)=)

Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

tack tack tack. jag e såååååå lycklig att jag skulle kunna springa heeela natten:)))))))))))

Gilla

mise00

Kvinna ·

12 sep, 2011

Superfina!! Grattis! Jag ska ta bort tejpen på onsdag och är jätte närvös nu efter korren. Om det inte blir bra nu får jag ju betala själv sen och det vill jag ju slippa. Ska ta bort den själv hemma och gunnar skulle guida i telefonen sa han. Hoppas du läker fint nu så att allt går bra, skitsnygga!
Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

Jag var ju där idag som sagt. tog knappt tre min tur att man har nära ändå.

men har du gjort om ditt lyft? noch var det första´i så fall gjort av honom?

Hoppas hoppas verkligen inte att det börjar hänga nu igen

Jag trodde att det skulle göra ont o ta bort tejpen med d känndes knappt o gick jättesnabbt. Lycka till o hoppas du blir nöjd

Gilla

mise00

Kvinna ·

12 sep, 2011

Ja jag gjorde ett lollipop lyft hos honom som inte jag var nöjd med, ff hängiga och mycket underpool, såg ut ungefär som "aderia" hoppas hon inte tar illa upp, men jag vet att hon inte heller är nöjd och ska korra. men mitt hö bröst var dessutom mycket mer ut åt armhålan om du förstår...nu har jag gjort ett ankarlyft och hoppas att dom inte hänger mer, men jag tycker att det hö bröstet ff " flyter" ut mer fast jag är tejpad så jag tror inte att han kunde flytta in det... Mina ärr läkte heller inge fint på ena bröstet och det är ju borttaget nu så jag hoppas på bättre läkning den jär gången, ska lufta mycket
Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

Åh jobbigt o behöva gå igenom det flera gånger. hoppas verkligen att ja slipper det och självklart du me. Hoppas du får ett kanonresultat.

Men som du ser mina nu ser det ut som att det kommer att bli bra eller? ja förstår mig inte riktigt på det här är bara så rädd att de ska börja hänga igen

Håller tummarna för dig nu

Gilla

EVAA

Kvinna ·

12 sep, 2011

Skitsnyggt👍 Stor skillnad både på bröstvårtornas placering och storlek.
Visst är det skönt att nerverna är kapade så att man slipper känna smärtan vid tejpbyte! Även om man självklart hoppas på att känseln kommer tillbaka med 100 procent......

Gilla

mise00

Kvinna ·

12 sep, 2011

Jag tycker dina ser jätte fina ut nu! Vill inte skrämma dig men det gjorde mina och aderias oxå på en gång dom blev lixon hängiga typ vid 2 mån och framåt. Vet unte varför för dom såg inte alls ut at bli så från början men man har väll olika hudtyper. Gå in och kolla aderia vad du tycker så ser du vad jag menar. Håller tummarna för dig!
Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

ja har inte tappat nån känsel alls. e jätteförvånad. Har nästan mer känsel nu än innan. Kan det vara så?

Gilla

harliedavie

Kvinna ·

12 sep, 2011

Snyggt Bruden!!

Förstår att du kan springa av lycka :)

Kram

Gilla

mise00

Kvinna ·

12 sep, 2011

Eller så kan det ha varit att jag inte var tillräkligt tydlig med hur jag ville ha dom, han kanske tänkte naturliga vad vet jag... Men jag tycker ändå inte att ett lyft ska sluta så där så nu på korren sa jag att jag ville ha superfejkade!!! Inge naturligt alls!! Haha
Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

mise00 skrev:
Jag tycker dina ser jätte fina ut nu! Vill inte skrämma dig men det gjorde mina och aderias oxå på en gång dom blev lixon hängiga typ vid 2 mån och framåt. Vet unte varför för dom såg inte alls ut at bli så från början men man har väll olika hudtyper. Gå in och kolla aderia vad du tycker så ser du vad jag menar. Håller tummarna för dig!

Ju jag har sett dem. Det var lite dem bilder som fick mig att tveka på om ja verkligen skulle ta Gunnar. men nu är det gjort o jag får bara hoppas att dem håller ett bra tag. Får du betala nåt för korren?

Gilla

EVAA

Kvinna ·

12 sep, 2011

Tydligen kan det vara det.....annars hade det ju inte varit så för dig. Bara för mig att säga dubbelgrattis både till snyggt resultat + till känseln😀 Och va bra att det inte gjorde ont med tejpen ändå!

För mig tog det ca 2 månader innan känseln hade kommit tillbaka nått så när, och nu efter 5 månader har det kommit till en bra nivå, dock inte som det var innan op.

Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

mise00 skrev:
Eller så kan det ha varit att jag inte var tillräkligt tydlig med hur jag ville ha dom, han kanske tänkte naturliga vad vet jag... Men jag tycker ändå inte att ett lyft ska sluta så där så nu på korren sa jag att jag ville ha superfejkade!!! Inge naturligt alls!! Haha

Det sa jag till honom att jag hellre går med lite fejk än häng. Häng har ja redan gått för länge med. o ja sa att han skulle lyfta vårtan så mkt det bara går då sa han att den hamna på typ 20 21cm o då sa ja helst 20 då:) jag var jättetydlig med att jag inte ville ha häng att de ska var runda o fasta o att han skulle dra åt allt han kunnde. jag visade faktist hennes bild o sa att det inte e ett sådant resultat jag vill ha. skälet till att ja visade bilden var för att det var just han som hade opererat dem. kännde mig lite dum men ja ville vara tydlig med vad jag ville ha

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

12 sep, 2011

Grattis va fina!  och det rolliga är att dom blir bara finare och finare👍

Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

JennyJones skrev:

Grattis va fina! och det rolliga är att dom blir bara finare och finare👍

Tack snälla. Hoppas verkligen att de blir finare o finare o inte hängigare o hängigare:))

Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

EVAA skrev:

Tydligen kan det vara det.....annars hade det ju inte varit så för dig. Bara för mig att säga dubbelgrattis både till snyggt resultat + till känseln😀 Och va bra att det inte gjorde ont med tejpen ändå!

För mig tog det ca 2 månader innan känseln hade kommit tillbaka nått så när, och nu efter 5 månader har det kommit till en bra nivå, dock inte som det var innan op.

Då e det bara att vara extra tacksam för mig:)

var inne o kolla på dina bilder. va fina dina ärr är

Gilla

mise00

Kvinna ·

12 sep, 2011

Nej det var inget problem att få det korrat han gör allt gratis inom ett år, skönt att slippa bråka om sånt iaf när man redan känner sig nere, så det måste jag säga att han är jätte bra på. Sen höll jag på att bli opad där nere oxå, både han och sköterskan frågade om dom skille ta bort den där "fliken" oxå? Undra vem som hade den, inte jag iaf, haha! Man blir ju lite orolig... Snurrigt värre!! Om jag ska klaga lit till så ringde han heller inte upp mig dagen efter op som utlovat utan jag fick ringa idag och påminna och det hade ju han glömt bort...:(
Gilla

EVAA

Kvinna ·

12 sep, 2011

Jag är supernöjd med ärren. Var lite orolig innan men tänkte att vad är värst.....ärr eller häng? Men det blev över förväntan!

Gilla

längtar

Kvinna ·

12 sep, 2011

hahahha rolig du e..aa du han var minst sagt stressad idag. som sagt mitt återbesök tog max tre min. jag ville fråga massor. hur mkt vävnad han tagot bort ´bla. men han bara tog bort tejpen sa de tre sakerna ja skulle göra. ha sportbh 2 mån, tejpa minst 2 mån o inte sola ärren 1 år. sen var det heeeej dåååå:)))

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem