Fröken_H
Kvinna ·
Bild på 600 cc plus ankarlyft, två veckor efter OP
Då var dom på plats:-) För att vara bara två veckor känns det heeelt ok!
Sortera efter

Fröken_H
Kvinna ·
Känner mig äntligen fin:-) Skön känsla!
Vad tycker ni POFare?
Gilla

Noob
Kvinna ·
Jättefina :) ångrar så att jag inte gjorde större !
Gilla

9April
Man ·
Jättesnygga!!!! :-o
Gilla

Fröken_H
Kvinna ·
Åh, tack!
Noob: Vi har samma profil och samma typ av implantat och har gjort likadana ingrepp ju:-) Dina var med superfina! Men det där med storleken kan jag förstå... Jag tycker dina är bra i storlek, jättevackra att se på en annan tjej men jag gillar större bröst på mig själv... Knepigt det där.
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
De är kalasfina! Förstår att du känner dig fin 👍
Gilla

Noob
Kvinna ·
Ja jag känner igen det där och trodde 375cc skulle bli lagom men tycker dom är för små men jag ska försöka acceptera läget här för allt är bättre än det jag hade innan :)
Gilla

Fröken_H
Kvinna ·
Det tycker jag du gör helt rätt i Noob! Inte bara acceptera, de är ju skitsnygga:-)
Tack så jätte mycket via_dolorosa!! Ja, det är en härlig känsla det här. Trots att man är lite gul och blå... haha
Gilla

Tokfia_78
Kvinna ·
Super snygga! :-)
Gilla

Fröken_H
Kvinna ·
Tack Tokfia!! Så himla skönt att slippa de gamla implantaten... Nu har boobsen flyttat upp en våning och allt känns kanon!
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Jävlar vad snygga!!!
Gilla

Fröken_H
Kvinna ·
Tack Jenka!! Tänk att man bli så glad över andra tjejers kommentaren om sina bröst... haha! Nu börjar de kännas riktigt goa:-)
Vad är du själv inne på att byta till?
Gilla

minis
Kvinna ·
Oj vad fina på så kort tid! :) grattis!
Gilla

Fröken_H
Kvinna ·
Tack minis! Ja, jag hade själv väntat mig att se mer blåslagen och "kantig" ut:-) Så det blev bonus!
Gilla

elin-olivia
Kvinna ·
Fröken_H skrev:
Känner mig äntligen fin:-) Skön känsla!
Vad tycker ni POFare? Verkligen fint! :) Kul att du själv så nöjd oxå!
Gilla

Mavi
Kvinna ·
Jättesnygga bröst! Jag önskar mig ett par sådana bröst!!! Tyvärr har jag fegat ut, operationen avbokades. Jag har ett utgångsläge som Noob, är velig....usch!!
Vad tror ni tjejer kommer jag någonsin att bestämma mig??! Var ni 100% för operation??
Gilla

Noob
Kvinna ·
Jag var helt 100! Allt skulle kännas bättre än det jag redan hade liksom! Mådde så dåligt över min kropp så fanns inga andra alternativ!
Gilla

Fröken_H
Kvinna ·
åh vad härliga ni e tjejer!!
Var tvungen att kika in på Noob´s sida för att se utgångsläget du pratade om Mavi. Vilken sjuk skillnad!!! Du har ju fått ett par kanonboob´s:-) Och snygg mage! Skulle vara svårt för mig att tveka om jag var du Mavi, efter att ha sett Noobs bilder:-) Go for it!
Själv tvekade jag aldrig, hade en Bkupa men runda, fina bröst. Tycker bara det är så himla kvinnligt/sexigt med ett par större bröst...
Gilla

Mavi
Kvinna ·
Tjejer! Ni har båda jättefina och sexiga bröst. Mest saknar jag en fyllig klyfta, just nu har som jag kallar det elvor två streck. Idag hade jag på mig ett linne och en genomskinlig svart topp. En tom klyfta med en elva överst ( om ni förstår vad jag menar?) .
Nu är målet att gå ner tre kg, för att sedan åter igen boka en operation..........men hur svårt ska det vara att gå ner, inget händer liksom.
Kram
Gilla

Jenka
Kvinna ·
Fröken_H skrev:
Tack Jenka!! Tänk att man bli så glad över andra tjejers kommentaren om sina bröst... haha! Nu börjar de kännas riktigt goa:-)
Vad är du själv inne på att byta till?
Gilla