Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Halle profilbild

Halle

Kvinna ·

18 nov, 2013

Bild på lyft+400cc/Mepitac-erfarenhet?

Andra bröstoperationer

7 veckor sedan ankarlyft och 400cc bakom. Har luftat utan tejp i ett par veckor pga allergi mot kirurgtejp, och testar Mepitac från och med idag! Håller tummarna för att det funkar bättre!:) Någon med erfarenhet av Mepitac? Supernöjd med tuttsen i övrigt. Nu är det bara tålamod tills ärren bleknar...

7

Sortera efter

puffen13

Kvinna ·

18 nov, 2013

Usch för att få reaktioner av tejpen, hoppas, hoppas att det går bättre nu med Mepitac för dig. Jag har, peppar ta i trä...inte fått någon reaktion av tejpen mer än att det rodnar i huden när jag plockar av den.
Och! Måste säga vilka supertuttar! Görfina ärr och urtjusiga bröst. Grattis!
Gilla

Halle

Kvinna ·

18 nov, 2013

Tack snälla för peppen! Jag är positiv och tror att ärren kommer bli bra med lite efterforskning på marknaden. Får se hur denna tejp funkar!
Gilla

Halle

Kvinna ·

18 nov, 2013

Och förresten, kul att just DU skrev Puffen! Har följt din fina ärrläkning och hoppas få samma fina resultat!
Gilla

Gulkyckling

Kvinna ·

18 nov, 2013

Men alltså, vart får man tag på mepitac? Jag har frågat på säkert fem olika apotek och ingen vet vad de är!!!
Gilla

Gulkyckling

Kvinna ·

18 nov, 2013

Jätte fina tuttar, förresten! :-)
Gilla

Halle

Kvinna ·

18 nov, 2013

Tack Gulkyckling!:) Apoteket hjärtat hade det. Men annars kan du be dem beställa hem det åt dig. Det kostar ingen extra. De brukar inte köpa in så stora mängder av sådant som både är ganska dyrt och inte säljer så mycket. Mepitac är dock ok i pris. 99 kr.
Gilla

tutt

Kvinna ·

20 nov, 2013

Jättesnygga Halle! 👍 Som jag sagt tidigare så blir det nog inga problem att få snygga ärr för dig. De är ju redan fina och kommer bara bli finare och finare!! Kram på dig
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem