gullviva
Kvinna ·
bild på mina 8 dagar gamla, 375cc HP
Tycker just nu att de är lite för stora, ojämna, svullna och hårda som sten. MEN det har bara gått 8 dagar och jag börjar tro att de har potential till att bli snygga :) De är ju i alla fall bättre än det jag hade innan :D
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·

Opticruise
Kvinna ·
Jättefina och om 6 mån är dom kanonfina.. Försök ha tålamod 🙂

Lizzie
Kvinna ·
Ser redan snygga ut👍 så det kommer nog bli hur bra som helst:)) Tycker inte heller dom ser för stora ut,så försök ge dom lite tid bara🙂 (ja jag vet lättare sagt än gjort;P)det kan ta lite tid att ställa om sig o vänja sig med dom

gullviva
Kvinna ·
Tack hörrni :) Jag ska ge dem lite tid :)

Linda76
Kvinna ·
Skitsnygga! 😀 (ursäkta språket)
Håller med ovan, tycker inte heller de ser för stora ut.

Sillis
Kvinna ·
Jättefint! Grattis, eller vad säger man? 🙂

gullviva
Kvinna ·
Jättefint! Grattis, eller vad säger man? 🙂
Hihi tack :)

Plastikfreak
Kvinna ·
verkligen jättefina! tycker inte heller att dom såg för stora ut, man vänjer sig nog fort också :)
grattis till superfina bröst!👍

Silverlight
Kvinna ·

sofia_
Kvinna ·
Kanonfina! Du kanske inte ska sitta alltför mycket dom första veckorna, dom verkar ju trilla ner och sätta sig ganska fort så du kommer säkert vänja dig sen och inte alls uppleva dom som för stora heller! :)

ida2
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag tror att de kommer att bli sjukt snygga om ett par månader. De är iofs fina redan nu :)

Vickan
Kvinna ·
Grattis Gullviva! 👍 Va roligt, ser så himla fina ut att jag funderar på att gå upp i storlek. Vi har ju liknande förutsättningar. Är rädd att 335 kan bli liite lite på mina 173 cm... Har du ngn bild från sidan också? Nyfiken.....!

Juli11
Man ·

Hella
Kvinna ·
Ser verkligen jättefina ut redan!
Hur gjorde Örjan med bröstvecket för dig - sänkte han det eller kunde du lägga snittet i ditt egent bröstveck?

gullviva
Kvinna ·
Tack alla! Gulliga ni är :)

gullviva
Kvinna ·
Grattis Gullviva! 👍 Va roligt, ser så himla fina ut att jag funderar på att gå upp i storlek. Vi har ju liknande förutsättningar. Är rädd att 335 kan bli liite lite på mina 173 cm... Har du ngn bild från sidan också? Nyfiken.....!
Tack snälla :) Ska du ha hög profil? :) Absolut jag lägger upp i min profil så kan du kolla! :)

gullviva
Kvinna ·
Ser verkligen jättefina ut redan!
Hur gjorde Örjan med bröstvecket för dig - sänkte han det eller kunde du lägga snittet i ditt egent bröstveck?
Tack :) Han sänkte det :) tror jag... haha nej men han sa att han skulle skapa nya veck så antar det ;)

Vickan
Kvinna ·
Tack snälla :) Ska du ha hög profil? :) Absolut jag lägger upp i min profil så kan du kolla! :)
Hej!
Ja gör gärna det ;) Jag ska ha hög mellan profil anatomiska framför.

Tulip
Kvinna ·
Jättefina! 👍Grattis!
Jag är så fascinerad av er som får så fina bröst direkt! Lite avis oxå såklart men nu äntligen efter fyra veckor så börjar jag se potential i mina oxå!