Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
EeM

EeM

Kvinna ·

bild på mina 800cc!!

Bröstförstoring
inte jätte bra bild då jag tog med min halv söndriga mobil hehe. men den duger för tillfället:) så detta är en bild på mina 800cc som gjordes i torsdags och bilden är tagen dagen efter op:) rätt nöjd än så läänge och hoppas det förblir så:)
16

Sortera efter

LipziL

LipziL

Man ·

Det kommer bli jättefint :)
Gilla
Sockerpörlan

Sockerpörlan

Kvinna ·

Åh, de ser jättefina ut redan! Kommer bli kanon! Du måste vara så nöjd =D
Gilla
EeM

EeM

Kvinna ·

tack tjejor!:) 
Gilla
Marremyra

Marremyra

Kvinna ·

Asschyssta ju ;-) Så snabbt! Jag opererades också i torsdags men mina är så svullna. Önskar mina såg ut som dina :-)
Gilla
Teguila

Teguila

Kvinna ·

åh vad fina! :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jätte fina! Grattis 🙂
Gilla
Lovely Lily

Lovely Lily

Kvinna ·

Snyggt!!! Passar fint till din kropp tycker jag
Gilla
ofc

ofc

Kvinna ·

Åh vad fina de är så tidigt :) Nu blir jag sugen på 800cc, haha
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Vad fina en av dina foton la jag in i mina "bild favoriter" :) lite osäker nu om 520 räcker för mig om jag vill ha lika stora som dina :( förut trodde jag allt över typ 550-600 skulle bli enormt jätte stort men du har 800 och drömbrösten liksom ,dom är stora utan att de blir överdrivet :)
Gilla
EeM

EeM

Kvinna ·

Tack:)
Gilla
Bubblegum

Bubblegum

Kvinna ·

Jättefina:) fick du betala det rabatterade priset som man får om man gör en ny op inom 1 år? Fast det gått lite mer än 1 år? Kollade dina datum;) Sjukt fina, ok om jag spara som favoritbild?:)
Gilla
EeM

EeM

Kvinna ·

Jo jag betala rabatten då jag bestämde mig inom ett år men skulle till gran canaria o ville inte va ny opererad så fick göra open efteråt när jag kom hem o bara stå för rabatten:) de säger att huvudsaken är att man bestämmer sig inom ett år så gör de inget om man väntar med operationen 1-2 månader efter ett år s operationen om du förstår vad jag menar:) tack klart du får lägga i favorit:)
Gilla
Bubblegum

Bubblegum

Kvinna ·

Ja ok, då hänger jag med:) bara lite nyfiken, känner lite att jag hade velat ha det lite mindre mellan klyftan. Men få ge det 6-7 mån och kolla hur allt utvecklas, annars är jag supernöjd:) Tack för svar och bilden ligger nu bland favoriten:)
Gilla
EeM

EeM

Kvinna ·

Jo mkt kan hända på ngr månader! :) mina ca mkt isär i början men flyttades mer o mer ihop med tiden:) annars vet du nu hur systemet fungerar om du vill rätta till ett inom ett år; )
Gilla
mikaeelaa

mikaeelaa

Kvinna ·

Åh, jätte fina!! :)ska själv lägga in 800 från 400 snart, vad har du för märke,profil , fasthet??:)
Gilla
EeM

EeM

Kvinna ·

Kul att du ska göra större:) jag har mentor högprofil coh 2:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem