Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

BILD på mina nya bröst 6 dagar gamla 500 hp

Bröstförstoring

Äntligen känns det som att jag har återfått min bröst efter 2 ammande barn. Trodde först att 500 skulle bli förstort men det känns ganska lagom?

16

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej sååååå grymt snygga kram
Gilla
Aven

Aven

Kvinna ·

Snyggt! Tack för att du lade upp en så nytagen bild, jag är supernyfiken då jag ska göra mina snart.

Frågor @Tuttis83 och Vonkan:

Har ni ont? Hur kände ni när ni vaknade efter op? Kan ni ligga ner eller stramar det då när de faller åt sidan....eller är de så tighta att de inte rör på sig kanske.....?:)

Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Hej Aven. Jag la mina implantat bakom muskeln och jag har haft fruktansvärt ont! Nu 1 vecka efter op är det bättre men visst gör det fortfarande ont. Man får ligga med en massa kuddar bakom ryggen, för att ligga ner helt gör jätte ont, iaf dom första 5 dagarna. Det blir iaf bättre o bättre! Sen får man massera och stretcha väldigt mkt! Vad spännande med op. När är det dags?
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Efter op var jag alldeles groggy och hade svårt att hålla mig vaken. Men när jag väl var vaken gjorde det så ont att jag nästan ville grina! Men det ger ser!! :)
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej aven jag har faktist mått jätte bra visst de värker men jag lider inte :) värt varenda krona:) nä jag halvsitter när jag sover har jätte svårt att ligga men jag hoppas värkligen att de blir bättre får ju aldrig sova en hel natt så man e halv död :( kram på dig å stort lycka till
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

När jag vakna mådde jag hur bra som Helst va groggy å trött kunde äta å kissa sen fick jag åka hem ja de känns som dom ska åka åt sidan men de gör dom inte ja lite stramar dom men allt försvinner med tiden man måste ha tålamod kram
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Ser superfina ut!

Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

Åh dina är sjukt snygga!! Hoppas jag också får ett lyckat resultat när det är dags för mig :) hur mår du nu? håller du dig mest hemma eller kan du gå ut osv? :)

Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej vem menar du flickan :)
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Tack! :) Jag är jätte nöjd med resultatet! Dina kommer också bli jätte fina! Förstår om du längtar :) Dom första 4-5 dagarna hade jag ont att jag knappt kunde röra mig. Men nu börjar det vända men fortfarande svårt men promenader. Det värker till i brösten när jag går för mkt. Så det blir mkt vila och tabletter :)
Gilla
flickan

flickan

Kvinna ·

menade tuttis83 :) men hur e det för dig vonkan? kan du ut och röra på dig nu? :)

Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

De e bra med mig tack :) kan röra mig fast de känns vilar så mycke jag kan kram
Gilla
Kajsa

Kajsa

Kvinna ·

Ååååh va fina dom är! Sådär ville ju jag att mina skulle se ut, men icke sa nicke. 😢

Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Tack så mkt Kajsa! Varför är du inte nöjd? :(
Gilla
Kajsa

Kajsa

Kvinna ·

För att mina implantat sitter för lågt ner på mej, har knappt nån överpol (syns inte så himla bra på bilden) men däremot en massa underpol. Med andra ord BO. Och saknar bröstveck. Nej usch, vill inte ens se mej själv med bar överkropp, mina gamla sillisar var mycket finare. Saknar dom så himla mycket, dethär var ju inte vad jag ville ha. Har kontaktat min klinik men dom vill inte befatta sej med mitt problem i nuläget, säger att jag ska skicka nya foton på tuttarna när dom är 2 månader gamla. Så jag har ingen  aning vilken policy dom har när det gäller korr och det känns så himla jobbigt att inte veta. Det enda jag vet är att mina implantat/bröstveck kommer inte att krypa upp 2 cm av sej självt och jag kan inte ha det såhär.

Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Vad tråkigt när det inte blir bra :( men hoppas verkligen att det blir bättre eller att dom annars korrigerar!! Jag vet inte vad de olika kliniker har för policy?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem