Tuttis83
Kvinna ·
BILD på mina nya bröst 6 dagar gamla 500 hp
Äntligen känns det som att jag har återfått min bröst efter 2 ammande barn. Trodde först att 500 skulle bli förstort men det känns ganska lagom?
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·

Aven
Kvinna ·
Snyggt! Tack för att du lade upp en så nytagen bild, jag är supernyfiken då jag ska göra mina snart.
Frågor @Tuttis83 och Vonkan:
Har ni ont? Hur kände ni när ni vaknade efter op? Kan ni ligga ner eller stramar det då när de faller åt sidan....eller är de så tighta att de inte rör på sig kanske.....?:)

Tuttis83
Kvinna ·

Tuttis83
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Ser superfina ut!

flickan
Kvinna ·
Åh dina är sjukt snygga!! Hoppas jag också får ett lyckat resultat när det är dags för mig :) hur mår du nu? håller du dig mest hemma eller kan du gå ut osv? :)

Vonkan
Kvinna ·

Tuttis83
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
menade tuttis83 :) men hur e det för dig vonkan? kan du ut och röra på dig nu? :)

Vonkan
Kvinna ·

Kajsa
Kvinna ·
Ååååh va fina dom är! Sådär ville ju jag att mina skulle se ut, men icke sa nicke. 😢

Tuttis83
Kvinna ·

Kajsa
Kvinna ·
För att mina implantat sitter för lågt ner på mej, har knappt nån överpol (syns inte så himla bra på bilden) men däremot en massa underpol. Med andra ord BO. Och saknar bröstveck. Nej usch, vill inte ens se mej själv med bar överkropp, mina gamla sillisar var mycket finare. Saknar dom så himla mycket, dethär var ju inte vad jag ville ha. Har kontaktat min klinik men dom vill inte befatta sej med mitt problem i nuläget, säger att jag ska skicka nya foton på tuttarna när dom är 2 månader gamla. Så jag har ingen aning vilken policy dom har när det gäller korr och det känns så himla jobbigt att inte veta. Det enda jag vet är att mina implantat/bröstveck kommer inte att krypa upp 2 cm av sej självt och jag kan inte ha det såhär.

Tuttis83
Kvinna ·