Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
feliicia profilbild

feliicia

Kvinna ·

27 nov, 2015

Bild på Motiva 925cc!

Bröstförstoring
ÄNTLIGEN är min andra op gjord och jag är supernöjd!
Dom är bara 2 dagar gamla men kunde inte låta bli att lägga upp bilder. Nu är det bara att vänta på att dom ska "ploppa" ut lite mer och mjukna. 
Har alltså bytt från Allergan soft touch 560g uhp till Motiva Matrix round 925cc silksurface + 👍
28

Sortera efter

Elmavi

Kvinna ·

27 nov, 2015

Ser jättefina ut redan nu, men oj vad stora haha :-)
Gilla

madeleinep

Kvinna ·

27 nov, 2015

Woow så fina! :D
Gilla

Danea

Kvinna ·

27 nov, 2015

Wow så fina!

Hur mycket betalade du för din andra operation?

Gilla

vivaloca

Kvinna ·

27 nov, 2015

grymt snygga! va fina redan innan också :)

Gilla

feliicia

Kvinna ·

27 nov, 2015

Danea skrev:

Wow så fina!

Hur mycket betalade du för din andra operation?

Tack ska du ha!
Jag betalade 35 200:- :)
Gilla

feliicia

Kvinna ·

27 nov, 2015

Tack hörrni, det känns grymt bra! :)

Gilla

tokstolle

Kvinna ·

27 nov, 2015

Kostar det 32 500 för att lägga i större? Jag måste korra och tänkte byta samtidigt. Har hört talats om att det kostade 20 000 "bara"?
Gilla

feliicia

Kvinna ·

27 nov, 2015

tokstolle skrev:
Kostar det 32 500 för att lägga i större? Jag måste korra och tänkte byta samtidigt. Har hört talats om att det kostade 20 000 "bara"?

Jag vet inte hur mycket det kostar om du ska korra gratis samtidigt, kanske du bara betalar för nya implantat då? 
Jag korrade ju ingenting utan ville enbart ha större och fick då ca 20% rabatt :)

Gilla

FruD

Kvinna ·

27 nov, 2015

Snygga!
Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

28 nov, 2015

Snygga:) Såg ut att passa fint på dig! Häftigt :D Ang. Priset så brukar det vara skillnad om man ska korra eller bara är "missnöjd" med storleken :) Skiljer sig även från klinik till klinik vilken rabatt de erbjuder:)
Gilla

feliicia

Kvinna ·

28 nov, 2015

FruD skrev:
Snygga!

Tack :)
Gilla

feliicia

Kvinna ·

28 nov, 2015

hejsanhoppsam skrev:
Snygga:) Såg ut att passa fint på dig! Häftigt :D Ang. Priset så brukar det vara skillnad om man ska korra eller bara är "missnöjd" med storleken :) Skiljer sig även från klinik till klinik vilken rabatt de erbjuder:)

Tack ska du ha!! :)
Ja precis, för min del var det ju inte nödvändigt med en ny operation egentligen. Jag tycker det är superschysst att man får rabatt ändå :)
Gilla

Bullarna

Kvinna ·

28 nov, 2015

Så fina!! Jag får välja mellan motiva 925 cc eller 1050cc jag har varit osäker men valde 1050 efter doktorns rekommendation. Hoppas mina blir lika fina som dina!
Gilla

Texaslonghorn

Kvinna ·

28 nov, 2015

Föredrar du motiva över allergan?
Gilla

feliicia

Kvinna ·

28 nov, 2015

Bullarna skrev:
Så fina!! Jag får välja mellan motiva 925 cc eller 1050cc jag har varit osäker men valde 1050 efter doktorns rekommendation. Hoppas mina blir lika fina som dina!

Ja det blir nog jättebra, det är ju så snyggt med stora!!
Gilla

feliicia

Kvinna ·

28 nov, 2015

Texaslonghorn skrev:
Föredrar du motiva över allergan?

Det är omöjligt att svara på nu eftersom det bara gått 3 dagar. Men jag tror att jag kommer gilla Motiva mycket bättre. 
Trots att jag hade dom fastare Allergan implantaten hade jag en del rippling, dom ska egentligen minska rippling. 
 Jag fick även ta med implantaten hem efter opn och blev väldigt besviken, dom är jättesladdriga och nästan droppformade. Upplevde inte att dom var så när jag fick klämma och känna på min första konsultation.. Jag är glad att jag bytte :)

Gilla

EllenF

Kvinna ·

28 nov, 2015

Ser jättebra ut!

Gilla

feliicia

Kvinna ·

01 dec, 2015

EllenF skrev:

Ser jättebra ut!

Gilla

MariaPaul

Kvinna ·

07 dec, 2015

Super snygga! Vill också ha :-)

Gilla

Tänkaren

Kvinna ·

07 dec, 2015

Omg - sjukt avis- vill också får göra min andra Op, fattas bara pengar, synd att dom inte växer på träd..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem