Gos
Kvinna ·
28 jan, 2011
BILD på nyproducerade blåslagna bröst! 325cc framför.
Nya bröst har kommit till världen! Färska och fyllda med blåmärken. haha!!
Vad tycker ni? (bortsett från alla blåmärken såklart :P)
Sortera efter

Mrs V
Kvinna ·
28 jan, 2011

Malin88
Kvinna ·
28 jan, 2011
grattis! :) kommer bli jättefina. du fick mkt blåmärken, men de försvinner sen. jag hade nog mina i flera veckor

fix75
Kvinna ·
28 jan, 2011
Kommer bli jättefint! Ser att du valde 325 cc, ett jättebra val tycker jag. Vi diskuterade det där en hel del innan ju. Tror att större än det hade blivit för stort. Detta blev perfekt🙂

pepsi80
Kvinna ·
28 jan, 2011
gos hade du "inga" bröst innan? eller hade du en del, eller mycket liksom?
bara tänkte eftersom du la in 325. jag la in 300 men hade "inget" innan. men dina ser större ut än mina.
jag bara hoppas mina inte blir mindre....

Gos
Kvinna ·
29 jan, 2011
Tack så mycket tjejer! kul att höra lite uppmuntran, även om de just nu som sagt är mycket blåmärken på :P
Fix75: Haha, ja jag nojjade väldigt mycket om storleksval innan, och fick hjälp av alla er här med bra tankar kring detta. Jag tror också att jag gjorde ett bra val. Jag gick på magkänslan =) Bara de där förbaskade blåmärkena kan försvinna, haha!
Första bilden ser de lite större ut än vad de är eftersom de ser ut att sticka ut väldit mycket på sidorna, de gör det inte i verkligheten. Tror nog också det var tur att jag inte tog större, de större storlekarna var samma i put fast bara bredare, och det hade nog blivit för brett.

Gos
Kvinna ·
29 jan, 2011
Pepsi: Jag hade en liten B-kupa kan man säga. Och min kirurg rekommenderade ju mig att lägga framför för att jag hade 3cm egen vävnad.
Det där med storlek har jag märkt blir ju jätteolika på olika personer. Dina är ju jättefina, såg din bild med bikinin också, jättesnyggt! De kommer säkert bara att bli större med tiden, för bakom-bröst brukar ju bli större. :) Jag vill ju inte att mina ska bli mindre heller, men de lär ju bli det eftersom de är svullna nu och jag har framför-bröst :/

fix75
Kvinna ·
29 jan, 2011
Tack så mycket tjejer! kul att höra lite uppmuntran, även om de just nu som sagt är mycket blåmärken på :P
Fix75: Haha, ja jag nojjade väldigt mycket om storleksval innan, och fick hjälp av alla er här med bra tankar kring detta. Jag tror också att jag gjorde ett bra val. Jag gick på magkänslan =) Bara de där förbaskade blåmärkena kan försvinna, haha!
Första bilden ser de lite större ut än vad de är eftersom de ser ut att sticka ut väldit mycket på sidorna, de gör det inte i verkligheten. Tror nog också det var tur att jag inte tog större, de större storlekarna var samma i put fast bara bredare, och det hade nog blivit för brett.
Ja det var rejält med blåmärken du fick men de kommer försvinna det kan jag lova dig🙂

Anonym användare
29 jan, 2011
Hihi, du ser lika blåslagen ut som jag var! :D Mycket stilig klyfta, och storleken blev verkligen bra! Grattis till dina nya fina bröst!

Anonym användare
29 jan, 2011
Ser jättefint ut👍Dom ser stora ut men det är nog för du har framför!Kram

pepsi80
Kvinna ·
29 jan, 2011
Pepsi: Jag hade en liten B-kupa kan man säga. Och min kirurg rekommenderade ju mig att lägga framför för att jag hade 3cm egen vävnad.
Det där med storlek har jag märkt blir ju jätteolika på olika personer. Dina är ju jättefina, såg din bild med bikinin också, jättesnyggt! De kommer säkert bara att bli större med tiden, för bakom-bröst brukar ju bli större. :) Jag vill ju inte att mina ska bli mindre heller, men de lär ju bli det eftersom de är svullna nu och jag har framför-bröst :/
aha just ja du hade framför!
ja jag ångrar lite att jag inte tog 350cc...ungefär, MEN jag får tänka på att eftersom jag ahde så lite egen vävnad (eller tunn hud) så tyckte min kirurg först 275cc, så om jag tagit större kanske implantatet synts - sa han. jag vet inte. och jag tror det är mer risker ju större implantat (?) och jag ville egentligen bara "ha bröst", kunna ha bikini igen. det ka jag nu! jippie! kanske blir jag lite påverkad av alla bilder här på forumet också....
ja faktiskt tycker jag redan att mina ser bra ut i bikini, ok lite mysko form men dte kommer bli bra! hoppas jag.

optimus
Kvinna ·
29 jan, 2011
kul att se så snygga moderate plus profile bröst 😀

Gos
Kvinna ·
30 jan, 2011
Tack va gulliga ni är allihopa! :) Ja bara blåmärken går bort så blir det nog super sen.
Optimus: Ja, det brukar ju inte bli så mycket put med moderate plus, men jag vågade inte välja hp, jag var lite feg för det. Eftersom jag skulle lägga framför så ville jag inte riskera att bli "hej här kommer mina bröst och lilla jag finns här bakom någonstans också" haha! Men nu är det inte långt kvar för dig, spännnande!! Börjar du bli nervös? Är du klar med valet av storlek och profil? :)
Pepsi: Ja, jag tror det är väldigt vanlligt att folk ångrar sina storleksval. Hur man än väljer så blir man nog aldrig nöjd. Men som sagt, du kunde inte ha gjort ett bättre val än det du gjorde då. Efteråt kan man alltid tänka annorlunda, men när vi valde så visste vi inte bättre. Jag tänker lika som dig där, ju större implantat borde innebära mer risker, för min del var jag rädd att ett stor implantat skulle bli hängigt med tiden eftersom jag har lagt framför. Och hellre lite mindre fasta bröst än stora och hängiga med tiden. Och i ditt fall kunde du ju knappast ha valt något annat om kirurgen ansåg att större än 275cc skulle bli stort, då har du ju gjort vad du kunde genom att tänja på hans gräns genom att gå upp till 300cc. Vi får påminna oss om vad vi hade innan.

optimus
Kvinna ·
30 jan, 2011
förstår din tanke och du verkar ju gjort ett perfekt val, jag väljer bort hp pga av att jag måste gå upp så mkt i cc isåfall för att få rätt bredd... så det får bli mpp 300 cc... men det är inte 100 % beslutat, väntar på att Gunnar ska ringa mig imorgon / tisdag, en vecka innan operation och då beslutar vi allt till 100%, men man har ju alltid möjlighet o ändra sig in i sista sekund!
Nervös? jaa fy fan, kan inte sova om nätterna och är så jäkla nojjig. tänk om jag får världens fulaste tuttar?

Anonym användare
31 jan, 2011
Fina!

Anonym användare
31 jan, 2011
Grattsi, dem blev jätet fina! Och komemr bli snyggare sen utan blåmärkena :D

leiali
Kvinna ·
08 feb, 2011
Grattis, jättefina🙂!
Ser snygga ut, gillar din klyfta hihi